srijeda, 31. kolovoza 2016.

TRENDSGAL - wishlist

Hay! Danas vam ponovno pisem jedan fashion post, ali ovaj put je u pitanja moja wishlista sa stranice TRENDSGAL. Inace nisam znala za ovu stranicu, ali bi svima preporucila da je posjetite posto ima stvarno ogroman izbor odjece, pa cak i beauy proizvoda po nevjerovatno niskim cijenama. Vidjela sam da je sada pola odjece na velikom snizenju koje jos kratko traje, tako da je bolje sada iskoristiti tu jedinstvenu priliku. No i standardne cijene su im dosta povoljne tako da mi je bas drago sto sada znam ovu stranicu i sigurna sam da cu si u buducnosti narucivati odjecu sa nje kada mi bude potrebna :) A sada prijedimo na moju listu zelja tako da mozete vidjeti nesto sto sam ja posebno izdvojila i zeljela bi posjedovati u svome ormaru!

TRENDSGAL- posjeti OVDJE/HERE
Buyer's show - pogledaj OVDJE/HERE



    Stylish Scoop Neck Long Sleeve Lace Solid Color See-Trough T-shirt - pogledaj OVDJE/HERE
Stylish Scoop Neck Leopard Print Long Sleeve Baseball T-shirt - pogledaj OVDJE/HERE
Preppy Style Round Neck Letter Print Long Sleeve Flocking Sweatshirt - pogledaj OVDJE/HERE


Noble Collarless Long Sleeve Loose-Fitting Long Cardigan- pogledaj OVDJE/HERE
Casual Turn-Down Collar Blue Single-Breasted Long Sleeve Denim Jacket- pogledaj OVDJE/HERE
Fashionable Scoop Neck Portrait Print Long Sleeve T-shirt -pogledaj OVDJE/HERE


Fashionable Color Block Pockets Slimming Long Sleeve Cardigan - pogledaj OVDJE/HERE
Fashionable Turn-Down Collar Geometric Pattern Long Sleeve Cardigan -pogledaj OVDJE/HERE
Trendy Sun Moon Choker Necklace  -pogledaj OVDJE/HERE

Casual Scoop Neck Roll Up Sleeve Letter Print T-shirt -pogledaj OVDJE/HERE
Casual Scoop Collar Long Sleeve Letter Pattern Loose-Fitting -pogledaj OVDJE/HERE
Stylish Low-Waisted Letter Print Slimming Leggings -pogledaj OVDJE/HERE

I eto to bi bilo to od moje liste zelja! Gledala sam najvise odjecu za jesen i zimu  i to je razlog zasto mi prevladavaju dugi rukavi. Jedino sam morala dodati ovu majicu sa natpisom "Awkward is my specialty" posto je stvarno vrh!!! Naravno najvise mozete vidjeti ove deblje majice u stilu dzepera posto u zadnje vrijeme takve obozavam. Takoder sam stavila i par vestica, sto mislim da uopce nije cudno i da ste to svi i mogli ocekivati xD Pa eto htjela bi cuti vase misljenje o ovoj stranici, ako ste do sada imali priliku naruciti nesto sa nje, a ako niste onda mi recite sto vam se najvise svida sa moje wishliste :) 

Ps. zamolila bi vas da kliknete na linkove od odjece iz moje wishliste. Mnogo bi mi znacilo :D
My email: beimaginative139@gmail.com

Carls :P

Broj komentara: 18:

  1. Super si odabrala stvari! Bas mi se svida :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Wishlista je premocna!Sve mi se jako dopada!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stvari si odabrala.
    Sve su jako slatke.
    Najljepše su mi ove tajice.
    No i ostale stvari su predivnee!
    Imam pitanje: Jesi li ti dobila te stvari?<3

    Moj blog, nova sam!<3
    ~ misslifestylegirl.blogspot.hr ~

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :* Nisam, ovo je samo moja lista zelja :)

      Izbriši
  4. Super lista ! :) Zanimljiv mi je bas ovaj duks sa natpisom Different mada bih ga ja nosila samo po kuci :D vise mi izgleda kao neka pidzama

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I meni se jako svida ta majica,ali bi ju ja nosila i za skolu xD

      Izbriši
  5. Divan post, draga. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam odusevljena: tvojim pisanjem, fotografijama (čime fotografišeš?) i izgledom bloga, svaka ti čast na uređenju, vidi se da imaš ukusa. Super wishlista draga :) Kliknula sam na sve linkove. Opsjednuta sam ovim Different duksom *_* Član sam tvog bloga jer to definitivno zaslužuješ. Mnooogo bi mi značilo kada bi posjetila moj blog i rekla mi svoje mišljenje ♥ Klik na ime za posjetu ---> Simona's diary Ako ti se dopadnu moji postovi učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na divnih rijecima, stvarno mi mnogi znaci :**
      Inace slikam sa Canon Powershot SX 170 ID fotoaparatom. I puno ti hvala sto si stisnula sve linkove :)

      Izbriši
  6. Predivna wishlista, sve stvari mi se bas svidaju 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna wishlista, sve stvari su prelepe, a ja imam majicu ,, Akward is my speciality '' koju sam dobila iz Zafula. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Blago tebi, meni se bas svida ta majica :)

      Izbriši
  8. Predivan post, kao i blog naravno. Uclanila sam se, zelim ti da sto prije stignes do sto. Izgled je jako neobican i bas mi se dopada. ako zelis uclani se u moj blog, naravno ako ti se dopada, jer ja stvarno ne zelim lazne citaoce.
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.bloggspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Prvi put sam na tvom blogu i oduševio me. Izgled bloga ti je savršen. Učlanila sam se i želim ti puno sreće da dođeš do 100 članova.
    Post mi se jako sviđa i sve stvarčice koje su stvarno prejeftine, a izgledaju jako kvalitetno. Najviše mi se svidjela I Woke up like this majica i majica Different. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši