petak, 12. kolovoza 2016.

Sta sam dobila za rodendan?


Hay! Nije me bilo dugo i stvarno mi je zao zbog toga. Bila sam na ljetovanju i vratila sam se pred tjedan i pol, ali uopce nisam imala vremena za pisanje posto mi je prvo bio rodendan, a onda odmah dan poslije su mi dosli gosti koji su jos uvijek tu. Sada kada su oni ovdje stalno negdje idemo i jedva idem malo slobodnog vremena. Nadam se da me razumijete i da se ne ljutite. I sama sam svijesna da vam se cesto ovako ispricavam zato sto pisem neredovno, ali evo ja vam obecavam da jos ovih mjesec dana ljeta cu se potruditi napisati sto vise postova. Pa eto kako sam vam vec spomenula pocetkom 8. mjeseca mi je bio rodendan pa sam vam odlucila napraviti post o tome sto sam sve dobila. Naravno necu ici u velike detalje i svake sitnice jer bi ovaj post pisala jako dugo, a i prepostavaljam da vam ne bi bio previe zanimljiv. Pa eto nakon dugog uvoda konacno mozemo prijeci na temu :

Parfemi 
Za rodendan sam dobila ukupno tri parfema i svi su iz nekih setova, ali sam vam ih svrstala u kategorije kako bi bilo interesantnije i organiziranije. Prvi koji sam dobila je essence like a new LOVE. Inace volim njihove parfeme, ali ovaj stvarno divno mirisi. Takoder sam jos dobila jedan pafem u kompletu sa dezodoransom od Jean Marc-a i GLAM set ukljucujuci i ovaj parfem. Svi mi se parfemi bas svidaju, ali nekako me je najvise odusevio ovaj essence like a new LOVE!


Lakovi za nokte
Sada kada smo zavrsili sa parfemima mozemo prijeci na lakove. Svi lakovi koje sam dobila su marke Essence. Dobila sam tri laka iz standardne kolekcije The gel nail polish i dva I love trends iz jednog seta skupa sa onim parfemom. Jedan je iz kolekcije The nudes i boja mu je stvarno divna, dok je drugi iz kolekcije The metals i boja je vise po ukusu moje mame, ali pet mislim da svakako moze proci za ljeto zbog tih jakih tonova.


Setovi
I kao sto sam vam vec spomenula, dobila sam dosta setova, ali sa. vecinu stvari iz njih svrstala u posebne kategorije tako da sam vam odlucila pokazati ovaj od Balee koji sam dobila od mame. Meni je ovaj set stvarno divan. U njemu sam dobila malu kremicu za lice i tijelo, gel za tusiranje i "bombu" za kadu tj. kupanje i svi proizvodi imaju isti, ali divam miris :D


Odjeca
Ovog puta sam dobila dosta ljetne, a i zimske odjece. Za ovu kategoriju mislim da vam nemam nista posebno objasnjavati pa si samo pogledajte slike. Ali osim odjece sam dobila i jednu pidzamu i papuce u kompletu. Meni se jako svida i sada je stalno nosim i za spavanje, a i za po kuci :D





Ostale random stvarcice
I pod posljednjom kategorijom se nalaze razne stvarcice. Uglavom dobila sam dosta slatkisa i od onih najblizih novce. No to mi je bilo glupo pokazivati jer mislim da gotovo svi to dobe za rodendan. Onda sam jos dobila jednu biljeznicu, kemijsku, gel za tusiranje, sjajilo, gumicu, ogrlicu. I posljednja stvar koju cu vam spomenuti je poklon bon za H&M. To mi se je stvarno svidjelo jer mi je to jedna od omiljenih trgovina i vec sam iskoristila taj bon. Tako da ako vas zanima sto sam si kupila sa njime recite mi u komentare pa cu vam napraviti haul.



I eto to bi bilo to od ovog posta, ali ne i od stvari koje sam dobila. Posljednju stvar sam dobila od mame i tate neki dan. Posto mi tata radi na brodu nije mi bio u mogucnosti dati dar ranije pa sam ga dobila dok se je on vratio kuci. Oni koji me prate na snapu vjerovatno vec znaju da je u pitanju laptop. Mislim da ovo nije samo dobra vijest za mene, vec i za vas. Vec sam vam 100 puta pisala isprike kako nisam pisala postove jer mi ne valja laptop, tako da se adam da sada nece biti toga. No mislim da je i meni vrijeme da imam neki dobar kompjuter posto sam do sada koristila mamim stari koji uskoro puni deset godina XD Pa eto ako vas zanima malo vise o novom kompjuteru rado cu vam napraviti poseban post o njemu i zato vam namjerno necu reci nisa vise osim da je marke Asus.

Kisses :*


Broj komentara: 14:

  1. Svi pokloni su prelepi :).

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post!SVi pokloni su lepi!Da li bi mogla da uradiš recenziju za neki od ovih proizvoda?♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Pokloni su predivni. Srećan rodjendan sa zakasnjenjem. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post kliknite ovde.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni su poklončići.I volela bih da napišeš nešto više o tvom lap-topu.

    Na mom blogu je internacionalni veći giveaway i ako želiš možeš učestvovati.

    Anja's World

    OdgovoriIzbriši
  5. Pokloni su predivni. Posebno mi se svidjaju ovi lakovi. :) Srecan rodjendan sa zakasnjenjem!

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/


    OdgovoriIzbriši
  6. Aaa, baš bi mi dobro došao barem jedan poklon od ovih. :D Nekad poželim da mi je rođendan više puta u godini, ali kad budem starija neću tako misliti, tako da nestrpljivo čekam svaki sljedeći.
    Ja imam Asus kompjuter i odličan je, sigurno će ti laptop biti dobar! :)♥

    GIVEAWAY -> Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  7. Svi pokloni su predivni*-*
    Ja imam istu onakvu majicu na mačkice be different😸👌
    Parfemi su preslatki😍
    Ahh ova Paris majica je predivna😍😍

    Inače novi post na mom blogu. Ako želiš pogledaj i daj mi savjet jer sam nova u blogsvijetu i iskusnija si. Postala sam tvoj član, nadam se da uzvraćaš.❤
    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?showComment=1471035954911&m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Svi pokloni su predivni*-*
    Ja imam istu onakvu majicu na mačkice be different😸👌
    Parfemi su preslatki😍
    Ahh ova Paris majica je predivna😍😍

    Inače novi post na mom blogu. Ako želiš pogledaj i daj mi savjet jer sam nova u blogsvijetu i iskusnija si. Postala sam tvoj član, nadam se da uzvraćaš.❤
    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?showComment=1471035954911&m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Pokloni su prelepi, jako mi se dopadaju pidžama i papučice! :* Inače, volela bih da napišeš malo više o svom laptopu kada ga istestiraš. Ja bih uskoro trebalo da kupujem novi, pa eto, da čujem kako si zadovoljna svojim. :) I snimi haul iz H&M-a obavezno! <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobila si divne stvari, nijanse lakova su predobre!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Blago tebi na onim papučama, hah. ❤ Sve stvari su sjajne, Parfemi izgledaju divno. ❤ Bilo bi mi drago ako bi mogla da posetiš moj blog i ukoliko ti se svidi učlaniš --->
    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivne stvarčice si dobila! Volela bih da nam snimiš taj haul. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si stvarcice dobila.Lep blog imas :)
    Ako zelis da se pratimo javi mi se na blogu --> http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši