ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

BTS #1 Sto volim kod skole? - napisi post u 30 min


19:50 h
Hay! Za danas sam vam pripremila jedan poseban post, a to je collab sa Anom sa bloga Ana's life. Sto se tice teme takoder je jedinstvena i ja se nadam, orginalna. Inace dugo smo smisljale o cemu cemo pisati i onda mi je pala na pamet bas cudna ideja, a to je da si odaberemo odredeno vrijeme i temu i da u to vrijeme moramo napisati post. Dok vrijeme istekne moramo objaviti post kakav god on bio. Pa eto nadam se da vam se svida ideja i da ce vam biti zanimljivo citati! Sada prijedimo na temu:

1. Ponovni susret sa prijateljima
Preko ljeta se uvijek rijede vidamo sa prijateljima, pa dok krene skola opet ih vidamo svaki dan i jako se cesto druzimo. Ja se vidam sa nekim prijateljima ljeti, normalno, ali opet neki negdje putuju ili su zauzeti pa se imamo priliku druziti samo tokom skolske godine.

2.Nije nam dosadno
Koliko vam se je puta dogodilo da od svog tog silnog slobodnog vremena vise nemamo sta raditi pa samo kukamo da nam je dosadno? Ako mene pitate, dosta puta. Dok krene skola nikada nam nije dosadno jer imamo dosta obaveze, a i ono malo slobodnog vremena najcesce iskoristimo na druzenje ili neke sportove tj. aktivnosti.

4. Zapravo i naucimo nesto sto nam kasnije posluzi
Ponekad je svima nama dosadno slusati profesore i pratiti nastavu, ali opet nekada na red dode i neka zanimljiva tema koja nas zanima i pratimo je detaljno. Po meni nastava informatike i likovnog nikada ne prode bez necega sto kasnije i sama ne isprobam ili iskoristim.


3.Druzenje
Tokom skole svi smo na okupu i stalno se druzimo. Ovaj primjer je slican prvome, ali sada mislim opcenito na druzenje sa prijateljima, pa cak i zajednicka ucenja budu zabavna!

5.Organizacija
I posljednja stvar koju cu vam danas spomenuti je organizacija. Obicno pocetkom skole uvijek lijepo uredim sobu, organiziram skolski pribor, uredim biljeznice i knjige. To mi je uvijek jako zabavno i najvise me veseli pocetkom skolske godine jer me nekako potakne da se veselim i novoj skolskoj godini. Uglavnom nikada ne mogu docekati pocetak skole ako si ne uredim i orgniziram skolski pribor.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Vjerovatno ima jos mnogo razloga zasto VOLIM,ali i zasto NE VOLIM  skolu, no nazalost vrijeme mi istice tako da bi ovdje trebala stati. No imate i na Aninom blogu jos neke razloge zasto ona voli skolu, pa sada odmah nakon ovog posta trk na njezin blog (kliknite ovdje). I za kraj ako netko od vas zeli da napravimo collab post slobodno me kontktirajte na moju mail adresu : beimaginative139@gmail.com. Ovo mi je prvi collab nakon dosta vremena pa se veselim narednima. 

20:15 

Kisses :*

Broj komentara: 11:

  1. Odlican post :) Hvala ti na suradnji ♡

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo originalna ideja za post,svaka cast! :) ♥
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post! Veoma originalna ideja, slažem se sa Miljanom. Bravo devojke! :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas je originalna ideja za post.I meni sve te stvari nedostaju sada preko raspusta.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se dopada! Učlanila sam se. :) Ovaj post je odličan, ideja je sjajna, sjajno si obavila posao za 30 minuta. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, originalna ideja za napisati post u samo 30 minuta *-*

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajno, draga moja. <33 Takođe kod škole volim to što se ponovo okupljam sa prijateljima i nikad mi nije dosadno. sobzirom na to da sada krećem u srednju, škola će mi takođe doneti i upoznavanje novi ljudi. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši

  8. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Moram priznati da delimo mišljenje oko skoro svih stavki. I ja volim činjenicu da mi je sve u savršenom redu,volim to što mi dan duže traje i što mi je ceo isplaniran. Volim što se mogu vratiti onim beskrajno dugim razgovorima i savršenom zezanju na velikom odmoru. I škola ima lepe strane,naravno. Odlično si napisala ovaj post za toliko kratko vreme. Meni uglavnom treba jako puno vremena,oko sat ili dva,a ako mi se inspiracija izgubi i puno više ♡


    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo mišljenje oko istih stvari, ali ipak meni je kod škole najdraže učenje. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Možeš li postaviti Arhivu članaka, volim da čitam i postove koje su ranije napisali.

      Izbriši