četvrtak, 25. kolovoza 2016.

BTS #3 Haul post


Znate li onaj osjecaj kada uskoro pocimlje skola? Koliko smo svi nervozni i tuzni zbog toga toliko se i veselimo nekim stvarima. Ja bih rekla da se svi mi nekako najvise radujemo kupovini skolskog pribora, a i odjece za jesen. Ja sam pred jedno tjedan dana isla u svoju kupovinu skolskog pribora i danas sam odlucila podijeliti sa vama sto sam sve kupila!

Prva stvar koja je bila na mom popisu je bila skolska torba. Posljednji put kada sam si kupila torbu je bilo u 4.razredu tako da i sami mozete zakljuciti da sam nakon toliko godina pozeljela  novu torbu. Prvo sam zeljela neku torbu bas kao ruksak, no posto sam i sama svjesna da su takve torbe lose kvalitete i da ce se vrlo brzo unistiti odlucila sam se za neku drugu torbu. Odabrala sam si ovu od marke KAOS i mogu vam reci da sam zadovoljna barem sto se kvalitete tice. Na ledima ima nekakvu pjenastu podlogu, a iz nutra ima jako puno prostora. Ukupno ima 3 pretinca, a jedan odvaja torbu tako da onda mozete od jedne imati dvije torbe!


A sada dok smo rijesili torbu mozemo prijeci na biljeznice. Prve biljeznice koju cu vam pokazati su definitivno ono sto sam ja zeljela. Znaci i prosle godine sam imale neke slicne biljeznice ovima, ali za ovu skolsku godinu sam si ih odlucila kupiti vise. Uzela sam si ih u svim dostupnim bojama s tim da sam neke boje i duplirala xD Takoder mi se kod ovih biljeznica svidaju korice koje su malo providne i ne guzvaju se zbog tog materijala. 


Zatim sam si kupila pet biljeznica iz ove kolekcije. Meni su ove biljeznice bas fora i svidaju mi se kako su kombinirani natpisi za svaku. Takoder je jako dobro sto su dosta debele tako da cu ih ja vjerovatno koristiti za neke predmete gdje se puno pise.


I posljednja skupina biljeznica su ove od kojih sam uzela samo jedan ili dva primjerka. Prve dvije su obicne crne biljeznice sa fora natpisima. Zatim sam uzela jednu biljeznicu na nail art i dvije na Converse tenisice. Onda imam jednu gorjuss biljeznicu. Ja sam ih imala i u nizim razredima i sada dok sam starija. Jednostavno nikako da mi dosade. Mislim da su njihove biljeznice preslatke i uz to su jako lijepo ukrasene iz nutra i takoder ih koristim za predmete gdje puno pisemo jer imaju puno prostora.

I posljednja biljeznica koju sam kupila je ova Optical illusion notebook. Uzela sam jednu cisto iz fore posto i sami morate priznati da im je ideja stvarno zakon! Bilo ih je sa jos puno tih vrsta iluzija, ali meni se je ova nekako najvise svidjela. Uzela sam na kockice pa ako mi bude dosadno na matematici barem cu imati sa cime da se zabavljam xD


I za kraj jos da vam pokazem sto sam si kupila od pribora. Ove godine si nisam kupovala mnogo posto mi je ostalo vecinu stvari od prosle godine pa sam si samo malo prikupila nesto sto mi je bilo najpotrebnije. Ukratko kupila sam si omote za biljeznice, zadacnice, trokute i ravnala, kistove..
Takoder sam si kupila i veliki paket od cak 36 Maped bojica, koje su po meni nekako najbolje i najkvalitetnije. Tu su takoder i Carioca flomasteri, Maped tehnica i puntice.

Sto se tice ovih Paper in obiljezivaca toplo ih preporucujem. Mislim nije bitna marka vec sami proizvod posto me je ovo vecinu puta spasilo da ne zaboravim zadacu iz nekog predmeta i od kada koristim ove obiljezivace rijetko mi se kada dogodi da zaboravim ikakvu zadacu. I sada posljednja stvar, ali ne i manje vazna je ovo pre fora Neon ljepilo. Prvo sam si u kosaricu stavila neko obicno ljepilo, ali cim sam ugledalo ovo brzo sam ga zamjenila. Mislim sumljam da je ovo ljepilo nesto bolje posto ovdje jedina razlika koju ja vidim je boja, ali meni je nekako pre fora i morala sam ga imati :D




I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da ste uzivali i da vam se svidaju moji BTS postovi. Ne znam koliko ce jos postova izaci iz ove serije, ali definitivno jos mozete ocekivati jedan tag, savijete za ucenje i neke diy projekte. Ako vi imate neku zelju ili prijedlog sto biste zeljeli vidjeti u ovoj seriji postova slobodno napisite dolje u komentarima i ja cu rado napisati taj post :)

Love you all :P

24 komentara:

  1. Odličan haul draga! Ranac mi se baš dopada, kao i sveske koje si odabrala. Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan haul! Prekrasna torba i one predivne jednobojne bilježnice *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post!Haul je predivan!Torba je prelepa!Sveske su lepe.♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post! <33 Zaljubljena sam u ove jednobojne sveske, stvarno su fenomenalne! :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Moji omiljeni postovi su da gledam ko je kupio kakve sveske za novu skolsku godinu, posto sam potpuni zaljubljenik u svesvke.♥♥ I ja imam ove kao strip sveske, i ilizija sveske. Stvarno su divne.

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :* Slazem se! Ja takoder obozavam takav tip postova i videa :)

      Izbriši
  6. U pravu si, svi se najvise vesele skolskoj kupovini. Prve biljeznice mi se najvise dopadaju, jednostavne su, a boje zbilja predivno izgledaju :)
    Posjeti moj blog i uclani se ako nisi, uzvracam svima: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se :) Mene je nekako i privukao taj jednostavan izgled.

      Izbriši
  7. Fantastičan post! Odlične stvari si kupila i jako su lijepe. Pogotovo torba!😘❤

    Novi post na mom blogu❤
    💙misslifestylegirl.blogspot.hr💙

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatke stvarčice si kupila! Najviše mi se sviđaju ove strip bilježnice :)

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, gdje si kupila ove jednobojne sveske? Toliko mi se sviđaju <3

    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Mnogo mi se sviđaju tvoje sveske!�� Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ��
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Super haul!Ranac je presladak♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši