utorak, 16. kolovoza 2016.

BTS #2 Outifts ideas - collab w. Mia Ann


I hellou! Skola nam pocinje za skoro 2 tjedna, pa se i ja moram malo pozuriti sa ovim Back to school postovima. Uglavnom vratimo se mi na temu današnjeg posta, što je Outfits ideas. Ovaj post je također i collab sa Mia Ann čiji blog možete posjetiti OVDJE. A sada krenimo na kombinacije koje sam vam pripremila:

Prva kombinacija je jedna bas lagana i casual. Ova kombinacija bi nekako najvise mogla opisati moj stil. Sastoji se od traperica-tajica koje btw. najvise volim nositi posto izgledaju bas lijepo, a udobne su za razliku od traperica. Takoder sam na to iskombinirala ovu laganu bijelu majicu iz Springfielda i niske bijele starke. Naravno tu je i ova plava traka, jedan vazan dodatak bez kojeg se ne moze xD





Sljedeci outfit je nekako vise za toplije dane. Sastoji se od traperica-tajica (opet xD) iz H&M, crvene karirane kosulje iz Tally Weijl  i ove crop- top majice iz Teranove. Sto se tice obuce odabrala sam ove sarene tenisice iz CCC. Naravno tu je jos i ruksak kao i iz prethodne kombinacije.






I eto to bi bilo to od ovog posta. Nadam se da vam se svidaju kombinacije i da sam vam dala barem neku ideju sto bi ste mogli obuci za pocetak skole. Naravno ako jos netko od vas zeli da napravimo nekakav BTS collab neka mi se slobodno javi na moju mail adresu : beimaginative139@gmail.com.

Carls :P

Broj komentara: 8:

  1. Predivni outfiti, najviše mi se sviđa zadnja kombinacija :)
    Jako mi se sviđa tvoj blog, imaš follow od mene :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju outfiti i nemogu izabrati jedan zato što su svi troje predivni *-*

    Ako imaš vremena pročitaj i komentiraj moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni outfiti. Divne stvari,samo sto bih ja iskombinovala drugacije,ali svakako. Svidja mi se tvoj stil. :))

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Zasto prekrijes lice uvijeek!?
    Preslatke kombinacije, prva mi je apsolutno najljepša. ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Kombinacije su predivne :)
    Prva mi se najvise svidja ♡

    girl-hashtag.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve kombinacije su preslatke, ali kao najlepsu moram izabrati prvu. :) Ova kao marama oko glave je fenomenalna. :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!Sve kombinacije su prelepe!SUper ideja za maramu!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, kombinacije su predivne. Najviše mi se svidja zadnji. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši