petak, 29. srpnja 2016.

Unistavajmo zajedno #2


I kako nam to vrijeme brzo prolazi, vec je kraj 7. mjeseca, a imamo osjecaj kao da je prosli tjedan zavrsila skola. Vi sada vjerovatno citate ovaj post dok sam ja na svom malom "ljetovanju" po Dalmaciji i otocima. Razlog zasto vam ovaj post sada izlazi je zato tek toliko da vas u ova dva tjedna ne ostavim bez icega. Takoder jako mi je drago da se svima svida ideja ove rubrike i zbog toga cu je svakako nastaviti pisati. A ako vas zanima kada ce izaci vlogovi, to ce biti kada se ja vratim doma pocetkom 8. mjeseca. A sada krenimo na stranice koje sam napravila za danasnji post:

Prva stranica koju sam napravila glasi : Ovdje stavi ljepljive stvari! Kao sto i sami mozete vidjeti ispod pisu i neki primjeri sto mogu staviti, no ja sam se ovaj put odlucila za malo manje kreativnu i jedinstvenu ideju : naljepnice! Razlog zasto sam uzela naljepnice je zato sto nisam htjela da mi se sve te ljepljive stvari slijepe i onda uniste stranicu, a i mislim da mi je ovo ispalo dosta slatko :D



Sljedeca stranica mi je mozda i omiljena, a to je stranica 47 - Slikanje jezikom! Mislim da  stranica i nije nesto posebno dekorirana, ali meni se svejedno jako svida. Za "slikanje" sam koristila Dubble bubble meteorite zvaku. Inace mi uopce nije bilo u planu napraviti ovu stranicu, ali evo vam kratke pricice. Znaci dok sam se vracala sa mora s prijateljicama stale smo u kiosk i kupile smo si ove zvake. Inace nismo znale da pustaju plavu boju po jeziku i zubima i onda dok sam otvorila usta da nesto kazem sve su prasnule u smijeh. Pa eto tako sam se sjetila ove stranice i onda sam se vratila po jos jednu zvaku kako bi ovo mogla zabiljeziti na toj stranici XD



I posljednja stranica, ali i ne manje vazna je stranica 120-121. Ja sam dosta zadovoljna kako mi je ispala iako opet nije nista posebno. Sve sto sam napravila je da sam spojila tocke zatvorenih ociju i onda sam te tocke pretvorile u sareno cvijece. Kazem vam nista posebno, ali opet mislim da izgleda bas fora i veselo!


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da ce vam se i drugi dio svidjeti jednako kao i prvi. Naravno nemojte mi zamjeriti na losoj sposobnosti crtanja jer i nisam bas nesto najbolja u tome iako si ja umisljam da jesam. Sljedeci dio ce izaci 29.8, znaci tocno mjesec dana nakon ovoga.

Kisses :*

Broj komentara: 11:

  1. Odlican post! Jako cesto gledam videe na YouTubeu za Unisti dnevnik i od onda mi se to jako dopada i cini zanimljivim. Ti si odlicno uredila stranice! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💕

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Jako cesto gledam videe na YouTubeu za Unisti dnevnik i od onda mi se to jako dopada i cini zanimljivim. Ti si odlicno uredila stranice! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💕

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau,Unisti Dnevnik cini mi se kao bas zanimljiva kreativna knjizica.Odlican i originalan post,posle ovoga sigurno cu je kupiti cim naletim na nju.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja već tako dugo planiram da kupim ovu knjigu i počnem da je 'uništavam', ali jednostavno nikako to da učinim. Zaista ću morati što pre, hehe. :) Oduševljena sam stranicom sa stikerima, izgleda predivno. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam fascinirana kako ti "uništavaš" ove stranice. Nekako mi se čini da bih ja to sve nekako bezveze uradila, hehe. :) Jedva čekam ovakav sledeći post! <3

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da se lepo provodiš na odmoru.❤❤ Ovo mi je postala omiljena rubrika. :D Ovog meseca stranice su stvarno prelepe. ❤ Stranica sa stikerima izgleda preslatko, bolje što na nju nisi stavljala žvake i lepak. :D
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, nisam mogla dočekati sledeći post rubrike.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Iskeno svaka tebi cast. Ja unisti dnevnik imam nekih godinu dana i jedva sam 4 stranice "unistila". Ali dobro i ne ide mi crtanje bas hahaha

    Na mom blogu je novi post o kvizovima pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno sve predivno izgleda!
    Općenito mi se sviđa kako pišeš, zapratila sam te ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican blog!Ova knjiga(ili sta vec) je odlicna!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Obozavam da unistavam dnevnik sa drugaricom na časovima! Tvoj izgleda baš simpatično, jedva čekam sledeći ovakav post! Super jee


    smoothieglam.blogspot.com Novi post je tu, čitaj, komentariši i učlani se ako ti se dopada, postovi izlaze svakog dana :)

    OdgovoriIzbriši