ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Sto se nalazi u mojoj torbi za more?


I polako smo vec uplovili u ljetne vode. Konacno se vidi da je doslo ljeto. Nakon silnog loseg vremena konacno se svaki dan moze ici na more. Vani je svaki dan preko 30 stupnjeva, a more je toplo, ali opet super osvjezenje na ovakvim vrucinama. Pa eto zbog takvog ljetnog ugodaja sam ga ja odlucila i uvesti na blog i od sada sluzbeno krecem sa serijom ljetnih postova. Mozda koja tema bude malo manje povezana, ali ja cu se potruditi da sada gotovi svaki post bude o ljetu. Pa eto kako bi zapocela tu seriju danas cete citati post Sto se nalazi u mojoj torbi za more.  Znam da tema i nije nesto bas orginalna, ali opet kod svakog je malo drugaciji sadrzaj tako da se nadam da ce vam se ipak svidjeti. A sada da vise ne duzimo krenimo na sadrzaj mog ruksaka:


Nesto najosnovnije sto nosim su rucnik, krema, kapa i naocale. Kada idem samo na kratko se okupati nosim samo ovo posto su to po meni osnovne stvari. Ja inace ako se ne mazem puno i ne stitim od sunca lako izgorim i onda mi i bude lose tako da vecina ovih stvari je zapravo protiv sunca, a rucnik mislim da ne postoji osoba koja ga ne nosi na plazu, tako da sumljam da trebam nesto posebno objasnjavati.


Kada idemo duze na kupanje uvijek si uzmem nesto za jesti i piti. Obicno to uvijek budu neke grickalice jer mislim kome se ne jedu na plazi? A sto se tice pica najcesce si uzmem Jana vitamin activity sokove jer su pre fini, a i po ovome sto pise na pakiranju vidim da su nesto kao energetska pica bez umjetnih okusa. Ali naravno nemam uvijek priliku nosti taj sok tako da je i obicna hladna voda spas na ovim vrucinama.


I naravno ono sto takoder skoro uvijek ponesem su: mobitel, novcanik i rezervni kupaci. Znam da se vecina nikada ne presvlaci na plazi, ali ja i moje prijateljice imamo takav obicaj jer nakon plaze uvijek idemo u setnju i po sladoled tako da moramo biti suhe XD Takoder ovime se vec objasnila zasto nosim novcanik. Obicno uvijek odemo na sladoled pa moram imati barem 5 kuna, ali nekada me i mama zamoli da joj nesto kupim poslje mora tako da mislim da je uvijek bolje imati nesto malo novca sa sobom. A sto se tice mobitela i nije mi nesto bas potreban na plazi, ali uvijek nam moze posluziti da malo slusamo pjesme i opalimo koj selfie.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Ispricavam se zbog slika sto su ovako mutne i lose. Ne znam sto se dogada u zadnje vrijeme. Vec sam vam u jednom postu rekla kako na foticu izgledaju super i onda dok ih prebacim na laptop postanu sve mutne i jako lose da ih ni photo editor ne moze poboljsati. Ako netko od vas zna u cemu je problem mnogo bi mi znacilo da mi pomognete jer ovako mi ni dobar fotic ne ne znaci nista kada sve to padne u vodu. 


Kisses :*

Broj komentara: 14:

  1. Super ideja za post,hah!Stvarcice su bas zanimljive.Nosim vecinu stvari koje si navela!


    KSENIJINKUTAK1.BLOGSPOT.RS

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! Super post. Predivno. Kad idem na more ponesem skoro sve isto, samo umesto soka ponesem neko energetsko piće, jer mi se od soka povraća a energetsko piće mi tako prija i daje energije.

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/07/summerishere-my-summer-movie-list.html--Novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Ni ja ne nosim uvijek sok, ali mi je ovaj dobar posto ima nekako prirodniji okus i nesto je slicno energetskom picu.

      Izbriši
  3. Prelijep ti je kupaci. Nosim iste stvari kao i ti :)<3


    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Nosim sve stvari koje si pomenula. :)

    https://saskinkutak.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. Kapa i kupaci su predivni. :)


    Novi post kod mene na blogu. Ako zelis, mozes postaviti pitanja za Q & A. :)


    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! I ja nosim vecinu tih stvari. Ranac je presladak. :))

    NOVI POST → http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako kreativan post. ☺❤❤
    Blago tebi što imaš more u svojoj zemlji, ja svake godine moram da putujem kako bi imala leto na plaži. :D ❤❤ <33333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala :)
      Iako zivim pored mora i svaki dan mogu ici na plazu svejedno ti tada to i nije toliko fora pa se uvijek vise volim kupati dok idemo u Dalmaciju ili bilo gdje dok nisam doma.

      Izbriši