ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

Obavjestenje


Hay! I evo konacno je dosao i ovaj dan 19.7.2016. Danas idemo na put sto vjerovatno vec znate jer sam vam to rekla jedno 100 puta XD Tako da nece biti cestih postova, ali sam vam spremila cetiri posta u skice i objaviti cu dva svaki tjedan. Nadam se da ce to biti uredu. Takoder ako zelite gledati svakodnevne vlogove u slikama i videima dodajte me na snapchatu - Imaginative139 jer cu jedino tamo trenutno biti u mogucnosti vlogati. Naravno dok se vratim kuci biti ce vlogova, ali u slikama tako da ako zelite nesto malo vise biti ce na snepu. Pa eto to bi bilo kao neko moje malo oprostajno pismo od vas. Uzivajte mi, nakupajte se i zabavite se jer ljeto je i stvoreno za zabavu da nas odmori od skole. Nije nam ostalo mnogo vremena, pa ga trebamo iskoristi vrlo korisno.

Kisses :*

Broj komentara: 6:

  1. Lijepo se provedi na putovanju ! :)
    Uslikaj nam puno lijepih slika :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se provedi,pratim te na snapu i radujem se zanimljivim snapovima.Ja sam se pre tri dana vratila ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Uzivaj na putovanju :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo se provedi! Očekujem puno sličica. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Uzivaj na odmoru. Jedva čekam sličice sa putovanja.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo se provedi i uživaj! ☺❤❤
    Dva posta nedeljno su odlična s obzirom da ideš na putovanje i sve si unapred spremala. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši