ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

My summer playlist 2016


I kako smo zapoceli sa ljetnim postovima, za danas sam vam pripremila jednu tipicnu ljetnu temu, a to je "My summer playlist." Mislim da ljeto nije ljeto bez puno muzike, zabave i putovanja. Inace dok god putujemo negdje obicaj mi je da do tada pripremim svoju ljetnu playlistu i skinem sve te pjesme na mobitel koje kasnije spemim na novi popis. I onda ih gotovo cijeli put slusam i gledam kroz prozor. To tako probudi u meni nekakav ljetni dozivljaj i to je nesto sto jednastavno obzavam raditi. Jednostavno me opusti i odvede daleko od svih problema i ostaloga sto me muci. Tako da danas cu podijeliti sa vama moju ljetnu playlistu, a takoder se nadam da cete mi i vi preporuciti neke vase omiljene ljetne pjesme.


1. Lush life - poslusaj ovdje
2 .Kill em with kindness - poslusaj ovdje
3. How deep is your love - poslusaj ovdje
4. Into you - poslusaj ovdje
5. Dangerous woman - poslusaj ovdje
6. Shower - poslusaj ovdje
7. Summer - poslusaj ovdje
8. This is what you came for - poslusaj ovdje
9. Cheap thrills- poslusaj ovdje
10. Me too - poslusaj ovdje
11. This one's for you - poslusaj ovdje
12. Ain't your mama - poslusaj ovdje
13. Whenever, wherever - poslusaj ovdje
14. Uncover - poslusaj ovdje
15. Never forget you - poslusaj ovdje
16. New romantics - poslusaj ovdje
17. Style - poslusaj ovdje
18.Wildest dreams - poslusaj ovdje
19.Something in the way you move - poslusaj ovdje
20.Work form home - poslusaj ovdje
21. 7 years - posusaj ovdje

I eto to bi bilo to od moje ljetne playliste. Tu su pomjesane stvarno razne pjesme. Neke nove, neke jako stare kao Whenever, wherever od Shakire. Valjda sam ja jedina budala koja slusa tako stare pjesme, ali jednostavno usla mi u glavu i ne moze izaci XD Pa eto u komentarima mi recite vase top 3 omiljene ljetne pjesme i naravno koje vi volite slusati sa moje playliste.

Kisees :*

Broj komentara: 6:

  1. Sjajan post! Imamo isti ukus što se tiče muzike i mnoge pjesme sa tvoje se nalaze i na mojoj listi. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe nisi jedina haha,i ja slusam jako stare pesme,cak iz `09.Odlican post,sve te pesme uglavnom su i na mojoj playlisti <3 :).

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična plejlista, većinu pesama slušam! :)

    NOVI POST ---> jasminadimitri.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow imamo sličan ukus što se tiče pjesama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Plejlista je slična kao moja. Od ovih pesama slušam Arianu Grande Jennifer Lopez i Taylor Swift. Preporučila bih ti Katy Perry.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična lista, takođe slušam sve ove pesme. :) Favoriti liste su mi 'Into you', 'Dangerous Woman ',' Me Too', 'Lush Life'... :)
    <333333333333333333333333333333333333


    eslyisworldview.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši