petak, 22. srpnja 2016.

Moja kolekcija kupacih kostima

 Hay! I evo danas prvog posta kao sto sam vam obecala. Iako nisam doma u ova dva tjedna dobiti cete cetiri posta. Znam da i nije bas puno, ali ja sam se trudila da ih bude sto vise. Kasnije nisam imala ni ideja, a ni vremena, ali ne morate brinuti jer kada se vratim cu vam objaviti vlogove od svakog posjecenog mjesta. U jednom od proslih postova sam vam pitala kakve vlogove zelite, ali vecina se nije obazirala na to tako da cu onda napraviti kako mi je rekla jedna citateljica. Naravno ako vam se neda cekati 2 tjedna do vlogova, onda me mozete zapratiti na snapchatu (Imaginative139) gdje cu vam svakodnevno objavljivati slike i videe. Uglavno biti ce slicno vlogovima. Takoder ako me vec od prije pratite onda provjerite gdje me pratite posto mi je ovo novi profil. A sada prijedimo na danasnji post tj. na moje kupace kostime:

Moj prvi kupaci kostim ste vec mogli vidjeti u proslom postu, a to je ovaj kricavo rozi kupaci iz New Yorkera. U proslom postu sam vam napisala stvarno puno o njemu tako da cu sada biti vrlo kratka, a ako vas zanima nesto vise to mozete procitati ovdje. Uglavnom jako dugo sam htjela kupaci ovakvog kroja i to je i razlog zasto ga obozavam. Jako mi se svida njegova boja koja mi super pase uz ten i jedva cekam da ga obucem i po prvi put za na plazu :D


Sljedeci kupaci sam narucila pocetkom prosle godina sa interneta. Inace rijetko kada narucujem neku odjecu sa interneta posto sam imala dosta losih iskustva, ali mogu vam reci da sam sa ovim kupacim odusevljena. Broj mi je skroz taman i jako mi se svida uzorak. Ovo je jedan od mojih omiljenih i stvarno ga jako cesto nosim, ali se bojim da bi jedan mogao zamjeniti XD


Ovaj kupaci ste takoder vjerovatno vidjeli u jednom haul postu. Kupila sam ga ove godine u nekom malom ducanu za skolski izlet. Na pocetku dok sam birala kupaci htjela sam upravo onakav kakav sam kupila u Sloveniji, ali posto tamo nije bilo toga odlucila sam se za resice. I tako sam ja od roze boje dosla do tirkizno zelene. Do sada jos nikada nisam imala ovakvu boju kupacega, ali mislim da ce mi super stajati dok jos malo potamnim posto su takve boje vise za tamniji ten.


Ovaj kupaci jos nisam nijedno nosila. Inace ga je narucila moja mama pred godinu dana, ali su velicine bile jako cudne i male pa joj nije pasao. Doljnji dio mi je bio malo veliki, ali ima ove vezice koje se mogu podesiti i stisnuti tako da mi je sada dobar. Inace mi se jako svida ovaj uzorak i ove morske boje, ali mi se ne svida gornji dio zato sto ima tvrde kosarice. Ja vise volim da ima one mekane spuzvice ili da ih uopce nema.


I posljednji kupaci je ovaj sareni iz New Yorkera. Inace sam se zacudila sto je sareni posto ja i ne volim da ima previse boja, ali mi je ovaj nekako odvukao paznju. Takoder prije je imao spuzvice u gornjem dijelu, ali sam ih ja izvadila zato sto su bile prevelike i onda je izgledao nekako kockasto. Probavala sam ga namjestiti nekako, ali mi to nikako nije stajalo, pa sam ih morala izvaditi ako sam ga htjela nositi. Ali bez obzira na to meni je kupaci bas lijep, a opet je bio stvarno jeftin.


I eto to bi bilo to od ovog posta! U komentarima mi recite kakav stil kupaceg vi najvise volite i koji vam je favorit medu mojima. I za kraj da vas jos jednom podjestim da ako zelite vidjeti moje "vlogove" na snapchatu dodajte me, upisana sam pod imenom Imaginative139. 

Kisses :*

Broj komentara: 9:

  1. Odličan post,svi kupaći su ti prelepi posebno ovaj zeleni.Imamo isti kupaći,ovaj zadnji 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao zeleni mi je prelijep! Nisam ljubitelj zelene boje, ali ovaj bih kupila :D

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, ovaj prvi mi je najljepši!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, svi kupaći su predivni... imam isti zeleni sa resicama *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post! Oduševljena sam fotkicama. Najviše mi se dopada prvi kupaći, definitivno! Imaš divnu kolekciju. :) ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, preeslatki kupaći kostimi *-* Drugi mi se jako sviđa ♥ Odličan post!

    - Molim te da se javiš na moj mail u vezi collaba (carliestardoll@gmail.com)

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Sličice su predivne. ;* ❤❤ Jedva čekam se vlogove. ❤ Svi kupaći su ti stvarno prelepi, ako bih izabrala koji mi je favorit, mislim da bi to bio zeleni sa rezicama, sjajno stoji kad se pocrni. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Drugi kupaći mi je predivan! Odličan post. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Kupaći su predivni! Ovim rozim sam se oduševila još u haul postu.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši