ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

June favourites


Ove godine 6. mjesec je prosao jako brzo. Skola je zavrsila, pocelo je ljeto koje ce i brzo zavrsiti. Mislim da mi jos ni jedna godina nije bila ovako brza. Jos uvijek imam osjecaj da smo na doceku Nove godine i jos uvijek mi se zna dogoditi da dok pisem datum napisem 2015. Wow, za to stvarno treba biti talentiran. Tako da tema danasnjeg posta su moji favoriti Lipnja. Znam da vjerovatno kasnim malo sa ovim postom, ali jednostavno mislim da sam vam vec objasnila da sam ove dane rijetko kada kuci pa imam srece da stignem napisati i poneki post. Ah, da a ja sam mislila bas suprotno! "Sada kada pocne ljetno cu imati jakoo puno vremena i moci cu pisati skoro svaki dan." Da vidite kako sam se prevarila, tako da se nadam da ce vam ipak biti uredu 2-3 posta tjedno od sada. I jos jedna stvar prije nego sto se prebacimo na moje favorite. Jos u proslom postu sam vas pitala kako vi hocete da vam postavaljam i pisem vlogove, ali mi u komentarima nitko nije nista prodlozio pa vas molim da to napravite sada. A sada kada sam vam sve rekla i malo razvukla ovaj uvod mozemo konacno krenuti na pravu temu ovog posta, a to su moji favoriti:


Prva stvar je zapravo jedini komad odjece u ovom postu, a to je ova majica na mornarske pruge. Ove dane gdje god da idem skoro uvijek  nosim upravo ovu majicu. Bila je jako jefitna i pase mi na mnogo toga. Najvise ju volim kombinirati sa cvijetnom suknjom ili hlacicama sa visokim strukom. Iako majica ovako izgleda kao sasvim obicna meni je stvarno super. Materijal je jako kvalitetan, a da ne govorim da je majica kostala samo 40 kn / 5.33 eura / 656 rsd.


Essence 2 in 1 hand&nail balm
Inace rijetko kada koristim nekakve kreme za ruke i ovo mi je zapravo jedina koju posjedujem, Ali ipak u zadnje vrijeme su mi ruke tako suhe da stalno trebam mazati neku kremu i ova krema mi je doslovno spas. Osim sto pomaze mojim suhim rukama jos i njeguje nokte.  Pakiranje sadrzi 75 ml, a krema sadrzi jogurt i kalcij. Ne bih tocno mogla odrediti njezin miris, ali me nekako najvise podsjeca na jogurt sto i pise na pakiranju.

Byphasse roll-on dezodorans
Sljedeci proizvod je nesto sto ima najdivniji miris ikada. Inace dok sam ovo kupila to mi zapravo i nije bilo u planu, ali tko moze reci ovakvome mirsu ne. Mirisi na ulje slatkog badema, a pakiranje sadrzi 50 ml. Takoder vecinom nikad ne vjerujem u to sto pise da traju 24 h posto to skoro nikada i nije tocno, ali mogu vam reci da sam se stvarno iznenadila kada sam se ujutro probudila i jos uvijek osjetila ovaj divan miris. U svakom slucaju ovo je moj najveci favorit i svi imate od mene velike preporuke za ovaj dezic.


Batiste dry shampoo
O ovom suhom samponu sam vam vec pricala i opet cu. Sada kako idem svaki dan na more ne isplati mi se prati kosu svaki dan tako da mi je ovaj sampon veliki spas. Ima super miris i cini kosu da izgleda barem malo bolje i da se ne vidi da je blatna, masna ili u mom slucaju sva od soli. Naravno ovo necete moci koristiti svo vrijeme i trebati cete oprati kosu sa pravim samponom, ali ovo pomaze barem malo da nakon mora ili bazena necete svaki dan morati prati kosu jer to opet i nije bas zdravo.

Labello olive&lemon
Sto se tice sljedeceg proizvoda meni je stvarno super. Razlog zasto se nalazi u mojim favoritima je zato sto stvarno nisam ocekivala da ce mi se svidjeti ovaj proizvod pogotovo zato sto sam ga dobila u casopisu iako mislim da se moze kupiti i u svim drugim drogerijama. Pakiranje sadrzi 4.8 g, a tekstura labela je zelene boje. Iako je u boji pusta samo lagani prozirni trag i sljokice, a hidratacija mu je stvarno super. Znam da sam neka labela trebala mazati svaki deset minuta, a od kada koristim ovo mislim da ga najvise stavim 2 puta na dan.

Eveline - pure control SOS step 3
I posljednji proizvod vam vjerovatno izgleda malo neobicno, ali to je zapravo kao roll-on za pristice. Koristim ga vec neko vrijeme i meni je sasvim uredu. Naravno ne djeluje odmah kao niti jedan drugi proizvod, ali vec nakon par dana se moze vidjeti ucinkovitost. Tako da mislim da je ovaj proizvod zapravo vrlo interesantan posto do sada jos nikada nisam vidjela nista slicno, ali opet je i ucinkovit.


I eto to bi bilo to od ovog posta! U komentare mi obavezno recite kako zelite da vam radim vlogove (od svakog dana, svakog tjedna ili pak jedan vlog od svakog mjesta koje posjetim.) Ako niste znali prvo idem u jedno malo mjesto pred Sibenika kod bake, a onda na Korculu, Split i Hvar. Ukupno cu tamo biti 2 tjedna, a kada sam vratim mi je jos i rodendan tako da cu vam napraviti puno vlogova, haul postova i mozda cu vam pokazati sto sam dobila za rodendan ako vas to bude interesiralo.

Kisses :*

Broj komentara: 16:

  1. Ovaj Evelin roll-on mi je tako kul, moraću da ga potražim. Takođe mi se baš dopada i labelo.☺ Super favoriti!

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      I meni se je cinio bas fora pa sam ga i zato kupila, ali je i stvarno ucinkovit.

      Izbriši
  2. Odličan post! Ova majica je preslatka, a Essence krema je i meni bila favorit.♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalan post! Odlične fotke! Ja definitivno moram da probam batiste šampon. :O ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Probaj ga jer je stvarno super i vrlo koristan pogotovo sada ljeti.

      Izbriši
  4. Meni je ta kremica odlicna :)
    Super si :)
    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični favoriti. ;* ❤❤
    Majica mi se mnogoo dopada, obožavam mornarske šare pogotovo na majicama i haljinama. ❤ Moram da isprobam Batiste šampon, labela deluju sjajno! ;*
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Ja takoder obozavam mornarske pruge jer je to bas ljetni i vedri uzorak.

      Izbriši
  6. Odlican post i blog, slike mi se jako dopadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični favoriti. Što se tiče vlogova, jedan vlog za svako posjećeno mjesto. Sjajan post!♥

    67# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Drago mi je da si barem ti poijelila misljenje za vlogove. Svakako cu ih tako i postaviti!

      Izbriši
  8. Post odličan,ovo sve se mora nac i u mojoj torbi,krema je najbolja...Lijep provod ti želim,blogo tebi,zavidim ti,očekujem mnogo zanimljivih postova poslije odmora...
    Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši