subota, 16. srpnja 2016.

Fashion haul


Jucer su mi roditelji isli u Sloveniju kupiti nesto malo ljetne odjece sada za ljetovanje, a posto ja nisam imala nista posebno za raditi sam otisla sa njima. Nisam si kupovala bas puno stvari vec samo ono sto mi je bilo potrebno, posto sam ja sebi sve kupila jos pred mjesec dana u Zagrebu. Ali eto svejedno sam vam odlucila pokazati sto sam to kupila posto nisam imala bas neke druge ideje za post. Pa prijedimo na stvari koje sam kupila: 

Prva stvar koju sam kupila je ovaj tirkizno rozi kupaci. Znam da sam si ove godine vec kupila jedan kupaci, ali ovo je kupaci iz mojih snova i jednostavno sam morala. Vec jakoo dugo sam trazila neki kupaci ovakvog kroja tj. da mu je gornji dio kao nekakav sportski top. Do sada jos nisam vidjela ni jedan takav u ducanima vec samo na internetu, a posto mi nemamo tu karticu za narudbe sam se morala pomiriti sa cinjenicom da ga necu dobiti. I eto tako sa jucer sasvim slucajno prosla u New Yorkeru pored odjela sa kupacima i nasla ga!!! Bilo je jos boja, ali meni nekako najvise pasu tako tirkizne boje posto sam i prirodno tamnijeg puta, a dok jos potamnim mi najbolje pasu uz ten.

Kupaci od iza se ne veze vec ima patent sto mi se na pocetku nije svidjelo, ali sada vidim zasto je to super. Tako mi stoji cvrsce i ne moze mi se odvezati, a i dok skacem mi se nekad zna dignuti kupaci ako ga dobro ne zavezem, tako da sam sada sluzbeno sigurna i oslobodena od tih briga :D Takoder u New yorkeru se gornji i doljnji dio kupuju odvojeno, ali to stvarno nije problem jer je cijena stvaro jako povoljna. Doljnji dio je kostao malo manje od 3 eura, a gornji dio 6 eura. Znaci to sve ukupno nije ni 100 kuna. Pa eto ako jos niste kupile kupaci imate moje preporuke da odete u New yorker i kupite jedan lijepi i jeftin kupaci. Uh sta sam se raspisala XD



Onda sam u H&M kupila ovu haljinicu. Meni je bila jako fora zato sto ima otvorena ramena, a i zbog uzorka. Ne znam sta mi je ove godine sa mornarskim prugama, ali vecina stvari koje sam kupila ih ima. Zao mi je sto vam nisam mogla slikati haljinu u cjelini, ali je pre velika za moju podlogu. Tako da ne znam dali shvacate kakvi su joj rukavi. Znaci do ovih kao treger rukava je sve normalno i onda je kao rupa za ramena. Ramena su gola i onda se opet nastavlja obican kratki rukav. Ne znam meni je jednostano bas fora. Iako je skroz jednostavna po meni je savrena za na plazu ili vecernju setnju.



Zatim sam si u Princess ducanu kupila dva para japanki. Inace ako prvi put cujete za ovaj ducan kao ja, tamo prodaju razne vrste cipela, ali najvise imaju ljetne i otvorene cipele. Ja sam si kupila japanke posto doma imam samo jedne koje su malo potrgane. Inace mi i nije bilo u planu uzeti dva para, ali kada sam vidjela da jedne kostaju 2 i nesto eura sam si uzela dva para pa cu barem imati vise njih u slucaju da mi neke puknu.





 I posljednje dvije stvari koje sam kupila ne spadaju pod odjecu. Prvo sam kupila ovaj Golden rose lak za nokte. Iako mi i nije bio bas potreban morala sam zato jer kod mene nigdje nema za kupiti GR lakove pa mi je ovo bila posebna prilika. Zapravo mi se jako svida ova morsko plava boja koju sam odabrala i mislim da je bas super sada za ljeto.

 I posljednja stvar su ove suncane naocale iz ducana Accessorize. Meni se jako svidaju pogotovo zato sto imaju plava stakla. Probala sam razne boje, ali mi je ova nekako najbolje stajala i sada se ne mogu odvojiti od njih. Nosila bi ih cak i u kuci XD Takoder sam uz njih dobila i ovu slatku futrolicu.



























I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju stvari koje sam kupila. Pa eto kao sta sam vam vec rekla dosta puta sada u utorak krecem na put i nece me biti dva tjedna, ali to ne znaci da nece biti postova. Mozda ih nece biti puno, ali sigurno ce izaci 2-3 posta koje cu vam sada napisati tako da vas ipak ne bih ostavila bez icega dok sam ja na moru. 

Kisses :*

Broj komentara: 7:

  1. Odlična kupovina! Kupaći i haljina mi se baš dopadaju, moraću da ih potražim.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, kupaći mi se jako sviđa! Baš je unikatan i sladak. Osim toga i naočale su jako cool, odličan post ♡

    kreativanblog.blogspot.com ✨❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ovaj kupaci je tako savrsen!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Haljina je prelijepa! Lak takoder. A japanke su mi bas slatke :) <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo je reci da sam odusevljena koliko je kupaci lep. Haljinica takodje <3

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  6. Kupaći je preljepi isto kao i haljinica :D Savršeno *-*

    Ako hoćeš posjeti moj blog i prijavi se na natjecanje povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši