srijeda, 29. lipnja 2016.

Unistavajmo zajedno #1


Hay! Za pocetak bi vam se htjela ispricati sto nisam pisala skoro 2 tjedna, a obecala sam vam da cu biti puno aktivnija na blogu sada dok je zavrsila skola. Prosli tjedan mi je dosla prijateljica pa smo stalno isle na more, u setnju, kino i slicno pa sam jedva bila doma i imala vremena za blog. Takoder pred jedno tjedan dana sam isla u shooping u Zagreb, ali sam odustala da vam objavim haul post. Mislim da bi pisanje tog posta trajalo vjecno, isto kao i slikanje posto mi vecina stvari ne stane na moju podlogu za slikanje, pa cu to ovaj put to morati preskociti. Ali ipak nesto sto sam kupila tamo cete imati priliku vidjeti u ovom postu.

 Dosta dugo dam na internetu vidala kako svi spominju i pokazuju knjigu "Unisti dnevnik" ili "Wreck this journal". Tada sam i ja to zeljela, ali u Hrvatskoj gdje god da sam usla i pitala svi su mi rekli da to nikada ni nisu imali u prodaji. I tako sam se ja vec odavno pomirila sa cinjenicom da necu imati tu knjizicu sve dok je nisam sasvim slucajno ugledala u izlogu Profila. Onda sam kao malo djete skakala od srece i odmah je kupila. Pa eto ako se jos uvijek pitate o cemu je ovaj post moja ideja je bila da napravim jednu seriju postova "Unistavajmo zajedno." Tako da svaki mjesec na blogu postavim 3 stranice koje sam napravila u mom dnevniku i podjelim ih sa vama. Naravno da bi sve to bilo jos zanimljivije ja cu naizmjenicno okrenuti neke 3 stranice koje cu morati napraviti, sto znaci da ih necu ja sama birati. Pa eto sada kada znate o cemu je rijec mozemo poceti sa nasim prvim stranicama:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prva stranica koju sam izvukla je stranica 32-33 koja glasi : Ispuni ovu stranicu krugovima!
Dugo sam smisljala neku dobru i orginalnu ideju za ovu stranicu i onda sam se sjetila da mogu pomocu sestara napraviti neke fora oblike koji ce biti napravljeni od krugova, pa cu na taj nacin i pratiti sto upute kazu. Ispod mozete vidjeti kako je to na kraju ispalo. Meni se zapravo dosta svida sve osim onog najmanjeg kruga za koji sam uzela pogresnu mjeru pa izgleda glupo :/


Sljedeca stranica koju sam napravila je stranica 178-179 koja glasi: Zapisi jos nacina na koje se moze unistiti ovaj dnevnik. Na pocetku nisam imala ni jednu ideju, ali kako sam pocela pisati ideje su dolazile i dolazile. Takoder neke ideje su mi predlozile prijateljica pa su mi malo i olaksale ovaj zadatak. Sto se tice dekoracije na 178 stranicu sam napravila jednu od ideja sa popisa, a na drugoj stranici sam nacrtala samo malu sarenu spiralu tek toliko da je malo uredim.


I posljednja stranica za danas je zapravo i moja najdraza. To je stranica 126-127 koja glasi : Opcrtaj svoj dlan! Ja sam za ovu stranicu imala ideju da od ruka napravim srce u sredini i da si tako i precrtam ruke, ali to srce i ne lici bas na srce XD No bez obzira na to mi se jako svida uzorak sa kojim sa ispunila stranicu i ja sam zapravo na neki nacin ponosna :D


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svida ideja. Htjela sam smisliti nesto drugacije, pa se nadam da jos nitko nije ovo radio. U komentare mi reci sto vi mislite o ovom postu i samoj ideji njega posto mi je vase misljenje uvijek vazno. Naravno od ostalih postova sam vam obecala vlogove, tako da ce ih i biti samo mi treba mala pomoc. Sada u 7. mjesecu idem na 2 tjedna u Dalmaciju na more, pa ne znam kako da vam stavljam vlogove (od svakog dana, svakog tjedna?) Takoder ne znam dali bi ste vi zeljeli samo slike ili da vam malo i napisem o tome gdje smo bili i sto smo radili.

 Xoxo, Be imaginative

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post. Nikad nisam vidjela ovakav post kod nikoga, originalno zaista.☺ Jedva čekam da dođe i kod mene u knjižaru da kupim.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. WooW! Predobro, mislim da ću i ja kupiti jedan ovakav dnevnik *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam dnevnik, malo je ne uredniji od tvog,ali ja sam vecinu toga popunila!Inace super post!♥

    Moj blog ,zaprati me -> http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ah to je i cilj te knjige, ali ja sam takva da sve mora biti savrseno pa..

      Izbriši
  4. Ja takođe svuda tražim knjigu "Uništi dnevnik", ali do sada je još nisam pronašla. ☺❤ Deluje vrlo zanimljivo pa se nadam da ću je uskoro pronaći. ☺ Drago mi što si napravila posebnu rubriku za knjigu. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Nadam se da ces uskoro i ti pronaci ovu knjigu.

      Izbriši
  5. I ja imam Uništi dnevnik i jako volim da popunjavam tu knjigu. Jedva čekam ostale postove iz ove rubrike. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, knjiga je stvarno zabavna i ubija dosadu!

      Izbriši
  6. Ja nema ovu knjigu i svuda je trazim, ali jer živim na Kosovu, ne mogu da je pronađem. Rubrika je jako dobra i mislim da još niko nije imao ovakvu rubriku. Jedva čekam još neke postove iz ove rubrike.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Ja sam učlanjena u tvoj blog, nadam se da uzvraćaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super supeer . Bas me je zanimalo sto je sve u ovome dnevniku, zapratit cu te jer me strasno zanima :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se svida ideja :)

      Izbriši