četvrtak, 16. lipnja 2016.

My hair care routine


Hay! Kako ste i kako provodite praznike do sada? Ja sam na zalost vecinu vremena samo u kuci posto ovih dana vrijeme i nije bilo bas najbolje. Ako me pratite na snapchatu onda znate kakvi su ovdje bili pljuskovi i grmljavine, ali danas izgleda da se malo poboljsava vrijeme. Iako je jos malo oblacno po prognozi moglo bi biti dosta toplo tako da cu konacno ici na more!!! No da opet sam malo skrenula sa teme :D U danasnjem postu cu vam pokazati koje ja proizvode koristim za njegu svoje kose. Ja inace imam dosta gustu i pomalo masnu kosu, sto me strasno smeta. Takoder do nedavno sam imala jako dugu kosu, ali sam osisala petnaestak cm isskljucivo zato sto sam zeljela neke promjene, a i sada ljeti vjerujte mi puno je lakse zivjeti sa kratkom kosom XD Pa eto sada mozemo polako krenuti na proizvode:



Loreal - ELSEVE sampon i regenerator 
Vec godinama koristim Loreal sampone i regeneratore jer mi nekako najvise pasu. Probala sam razne marke, ali jednostavno nisam nasla ni jednu koja mi ovako dobro odgovara mom tipu kose. Sve u svemu ja sam dosta zadovoljna sa ovim proizvodima. Ne znam kako bi nekom od vas pasali ovi proizvodi, ali ako imate gustu i malo masnu kosu kao ja onda bi vam vjerovatno bili dobri.

Balea- intensivpflege haarmaske
Sljedeci proizvod zbilja obozavam. U pitanju je Baleina maska za ostecenu kosu od vanilije i bademovog ulja. Ima stvarno divan miris i jako dobro njeguje kosu. Dok sam je tek kupila zapravo i nisam bila sigurna kako ce pasati mom tipu kose posto do sada jos nikad nisam koristila Baleine proizvode za kosu, ali sve u svemu sam zadovoljna.

Avon- advance techniques ulje
Ovaj proizvod zapravo i ne koristim toliko dugo, posto sam ga narucilo pred jedno 2 mjeseca? Hahah uglavno nemam ga bas dugo, ali meni je sasvim uredu. Ako niste shvatili njegovu svrhu sluzi za zagladuje suhu kosu , cini je meksom i zdravijom. Sadrzi arganovo ulje i moze biti za sve tipove kose tako da vam ga svima toplo preporucujem.


Batiste- dry shampoo
Za sljedeci proizvod prepostavljam da vec svi znate, a to je batiste suhi sampon. Na pocetku i nisam bila bas zadovoljna sa njime, ali sam ga ja ocito krivo koristila. Mislim da je ovaj proizvod stvarno super stvar pogotovo sada za ljeto kada idemo na more svaki dan, da ne moramo stalno prati kosu. Naravno ne djeluje bas kao kad stvarno operete kosu, ali vam je bar malo duze "drzi".

Balea - Trend it up parfem za kosu
Ovaj proizvod sam pocela koristiti jos od prosle godine i meni se jako svida sama ideja njega. Ovo nije nikakav sprej za njegu kosu vec nesto kao parfem za kosu. Ima lagani cvijetni miris i zapravo jedna bocica mi dosta dugo i traje. Meni se jako svida ovaj proizvod tako da vam ga svima preporucujem!

Balea- Trend it up sprej za rascesljavanje
I posljednji proizvod je takoder iz Baleine kolekcije Trend it up, a to je sprej za rascesljavanje. Mislim da je zbilja jedan od boljih koje sam do sada probala. Obicno ga koristim kada susim kosu i od njega mi kosa uvijek nekako bude ravna i lakse se rasceslja. Uz to ima i predivan vocni miris :D


I to bi bilo to od proizvoda koje ja koristim za njegu moje kose! U komentare mi napisite neke vase omiljene proizvode za kosu i ako slucajno znate nesto sto bi pasalo mom tipu kosu obavezno recite.
I jos jedna stvar koja me zanima je dali zelite da vam radim vlogove preko ljeta isto kao i haul najvjerovatnije u subotu posto sutra idem u Zagreb u shooping. Pitam posto mi je prosli post bio haul pa bi vam u tom slucaju mozda takav post  mogao biti dosadno. 

Xoxo, Be imaginative

Broj komentara: 30:

  1. Loreal sampone nisam probala, Avonove serume svakako mogu preporuciti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Loreal proizvode koristim jako dugo tako da imas moju preporuku. Stvarno sto god da sam probala od njih sam uvijek bila zadovoljna.

      Izbriši
  2. Loreal samponi su odlicni. Ja ih dugo korsitim i stvarno sam zadovoljna. ;)

    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Oldican post! Pola ovih proizvoda (npr. Sampon za suho pranje ili sjaj kose) vec dugo zelim probati, a sada mozda i hocu :)

    NOVI POST - kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Ako isprobas obavezno javi svoje utiske.

      Izbriši
  4. Odličan post :) ♥
    Giveaway na mom blogu - http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/2016/06/u-lala-jewerlry-darivanje.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam priliku nakad' davno da probam Loreal sampon, ali nije bio ovaj i kada sam ga potrosila potpuno sam zaboravila na Loreal. Sampon za suvo pranje kose je apsolutni spas. Odlican post. :) ♥

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ovaj koji ja sada koristim je neko novije izdanje, ali opcenito volim sve njihove proizvode.

      Izbriši
  6. The shampoo looks really interesting and I love the products by Batiste, they're gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  7. Što se moje njege kose tiče, ja ne koristim previše preparata (nikada i nisam). Imam kovrčavu kosu i sve što koristim je šampon i regenerator. Kao manja sam kupovala Prinzessin Sternenzauber za raščešljavanje kose, jer mi je kosa tada bila manje kovrčava nego sada. Trenutno koristim neki Balein šampon za kosu i obični regenerator, ne znam ni kako se zove. Njega kose mi iskreno nije toliko bitna niti se želim toliko brinuti o njoj, jer mi je sasvim okej kako ona trenutno izgleda. Usput, nikada nisam koristila šampon za suho pranje, ali bih svakako voljela probati! :)

    A što se tiče vloga i haula, napravi oboje, postove tog tipa uvijek vrlo rado pročitam i nisu mi dosadni. ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa mislim da je to sasvim uredu posto nije dobro kosu pretrpavati raznim proizvodima. Ja ovo sto koristim ne koristim sve od jednom vec prema potrebi i mislim da mi i nije potrebno nista vise.

      Izbriši
  8. Odmah mi je zapala za oko ova Balea maska, moraću da je nabavim. Pogotovo sada kada počinje leto, a moja gusta kosa postaje kao slama pod uticajem sunca i slane vode.☺ Moj najomiljeniji proizvod za kosu jeste Balea ulje za kosu, stvarno je genijalno!

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je kupis vjerujem da se neces razocarati ;)

      Izbriši
  9. Ja bih ti od srca preporucila Kerastase proizvode (sampne,maske,regeneratore,ulja..) koristim ih vec dosta dugo,negde oko godinu-godinu ipo dana,i stvarno su fenomenalni.Jesu malo skuplji ali stvarno vrede i ne trose se toliko brzo,i verujem da ces svakako naci za svoj tip kose. :)
    A sto se tice vloga i haul-a,oboje napravi jer su to jedni od omiljenih postova koje citam. Pozdrav! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala punoo, mnogo mi znace ovakvi komentari. Takoder puno hvala na preporuci :*

      Izbriši
  10. Koristim Lorealov regenerator za jako oštećenu kosu i dobar mi je, iako mislim da mi Shauma regeneratori bolje odgovaraju. Inače, sviđa mi se post!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Meni na primjer uopce ne pasu Shauma proizvodi :\

      Izbriši
  11. Batiste sampon za suvo pranje kose je definitivno moj favorit, skoro sam ga kupila i od tada stalno ga stalno koristim. Sjajni proizvodi.
    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Od svega navedenog, jedino posjednujem Balein sprej za lakše raščešljavenje kose i zaista je odličan i predivno miriše. Ova Baleina maska za kosu mi se čini baš zanimljiva, pa ako je nađem, kupit' ću je sigutno. Super post.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Slazem se da je sprej odlican, a sto se tice maske meni je stvarno super i ima jakoo divan miris

      Izbriši
  13. Nisam isprobala nijedan od navedenih proizvoda, ali ću vjerovatno uskoro kupiti neki L'Orealov šampon. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da ce ti se svidjeti. Meni su stvarno super, ali ne pasu svakom iste stvari

      Izbriši
  14. Super post!Loreal sampon sam probala,esktra je.Batiste sampon odavno planiram da kupim,ali nikako da ga nadjem! :P

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Obavezno ga kupi, posto su stvarno super. Imas ih u DM-u

      Izbriši
  15. Super post, svdja mi se tvoj način pisanja. Ako želiš, možeš pogledati moj blog, i možeš, ali samo ako želiš, da se učlaniš, jer mi je potrebn za saradnju.. Hvala unapred.

    smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se svida moj blog

      Izbriši