subota, 11. lipnja 2016.

Gotova škola, počinje ljeto


Hay! Konacno je gotova skola i ja sam konacno ponovno tu na blogu nakon gotovo mjesec dana. U proslom postu sam vam napisala zasto sam uzela pauzu, ali sada sam obrisala taj post i koancno se vracamo na stari raspored na blogu sa malim promjenama. Posto je sada zavrsila skola imat cu punoo vremena da vam pisem razne postove tako da necu imati neki odredeni raspored vec cu vam pisati kada god zelim. Nadam se da vam nije smetalo sto sam prije rijede pisala, ali mislim da mi je ta pauza stvarno pomogla zato sto sam uspjela nekim predmetima podignuti ocjenu i tako da sada imam samo tri predmeta koja mi nisu pet. 

Osim tih novosti vas jos zelim pitati sto bi ste vi zeljeli da vam pisem? U posljednje vrijeme sam kupila nesto nove odjece, a  i nesto kozmezike pa vam mogu napraviti jedan haul post. Takoder razmisljam da vam napravim moju trenutnu playlistu za ljeto, ali jos uvijek nemam dovoljno pjesama pa bi mi dobrodosle vase preporuke. U jednom od mojih proslih postova sam vam vec radila jednu  playlistu koja se je do sada vec dosta promjenila, ali jednsotavno ne mogu da ne zahvalim Katarini (Katarina Jelinic) koja mi je otkrila Lush life. To je znaci najbolja pjesma ikad!!! To mi je trenutno omiljena pjesma, pa ako znate nesto slicnog stila pisite mi XD

Xoxo, Be imaginative

Broj komentara: 11:

  1. SUPER ŠTO SI SE VRATILA NA BLOG *-*

    Ako hoćeš učlani se u moj blog, link: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično je to što si se vratila. Lush life je predobra pjesma, ja sam oduševljena! Mogla bi da napišeš morning routine ili nešto slično. :) ♥

    innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da nisam jedina luda za tom pjesmom XD
      Takoder hvala na ideji, vjerovatno cu i raditi neku moju rutinu za praznike.

      Izbriši
  3. Drago mi je što si se vratila. Moj ti je savet da se samo opustiš i da pišeš o čemu god želiš. Jer je tako puno zanimljivije,nego kad imaš određeni naslov i temu :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu! Ja inace tako i radim, ali nekad volim cuti i sto moji citatelji zele.

      Izbriši
  4. Jej,konacno si se vratila!♥ ;)
    Meni se skola zavrsava ove srede,ali izdrzacu! :P

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Stvarno? Ja sam mislila da vama krace traje nego nama u HR.

      Izbriši
  5. Dobrodošla opet na blog! :) Radujem se narednim postovimaa.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post !
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši