ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Clothing haul


Bas sad kad je zavrsila skola vrijeme se pogorsalo tako da gotovo cijeli dan provodim na krevetu gledajuci PLL. Znaci ako niste nikad gledali seriju, stvarno trebate XD Takoder sam vam malo smisljala neke teme za postove pa sam se odlucila ipak za clothing haul stvari koje sam kupila ovaj ili prosli mjesec, iako ih je vecina kupljeno prosli mjesec. Zapravo i nisam kupila toliko puno toga, vec vise neke stvari koje mi trebaju sada za ljeto. Pa da ne duzimo krenimo na stvari koje sam kupila:

Prvo sam u New Yorkeru kupila ove kratke halcice. Jako mi se svidaju zbog visokog struka i vec sada mogu reci da mi je ovo jedan od omiljenih komada odjece. Takve hlacice sam vec dugo trazila i sada ih ne mogu prestati nositi. Na njih takoder jako lijepo pasu neke crop top majice ili jednostavno neka obicna majica koja se uvuce u hlace pa opet izgleda lijepo. Takoder po meni su vrlo povoljne, posto sam znala naici i na puno vece cjene.


Sljedecu stvar sam takoder kupila u New Yorkeru, a to je ova bijela majica. Jako mi se svida ovaj uzorak cvijeca, ali i otvorena leda. Do sada sam je stalno nosila uz one hlacice visokog struka i stvarno se super uklapaju. Do sada jos nisam nosila nikakvu majicu slicnog stila, ali mogu vam reci da se vrlo lagano kombinirana uz drugu odjecu zbog boje, a i vrlo je rastezljiva posto sam uzela najmanji broj, a najcesce nosim S, a ako su modeli malo veci onda XS.


Zatim sam u H&M kupila ove kratke tregerice. Trazila sam ih i u New Yorkeru, ali su mi se ove vise svidjele, a i bile su jeftinije. Posebno mi se svida ovaj kao uzorak na dnu hlacica, koji ih cini malo drugacijima. Jos jedna prednost je to sto se vrlo lagano oblace i cak se i i daju malo podesiti za ramena ako ih treba malo stisnusti ili pak otpustiti.


Kako mi je trebao novi kupaci trazila sam ga u dva shooping centra i onda sam ga na kraju pronasla sasvim neocekivano. Dok sam isla malo setati uz rivu po gradu tamo je bilo puno standova i malih ducana sa odjecom gdje sam sasvim slucajno pronasla kupaci kakav sam si i zamislila. Do sada sam uvijek imala neke crvene i roze kupace, ali mislim da je ovakva kricava boja odlicna po ljeti pogotovo dok potamnim da mi istice ten. Takoder ove resice su preslatke i kupaci zbilja lijepo stoji.


Na istom mjestu gdje sam kupila kupaci nisam mogla otici doma, a da ne kupim ovu divnu haljinicu. Velicine su univerzalne, ali mi se to dosta svida posto cu je uvijek moci podesiti kako god mi pase. Takoder mi se jako svidaju ove mornarske pruge i materijal haljine, koji je vrlo lagan i prozracan za ljeto i lagane vecernje setnje.


I posljednja stvar koju sam kupila su ove cvjetne tenisice. Dan prije su mi se raspale, ali doslovno raspale moje drage Air max, pa su mi bile potrebne nove tenisice. Kupila sam ih u  CCC za nekih 150 kn sto je vrlo jefitno. Iako ne mogu ocekivati da ce biti super kvalitete, opet ce mi biti super i lagane ljeti, a za zimu cu vjerovatno kupiti neke druge.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Sto se tice rasporeda pisanja, mislim da cu pisati svaki drugi dan, ali opet vam necu nista obecati u slucaju da mi se dogodi da taj dan negdje moram ici ili ne budem u mogucnosti pisati. Sto se tice slika iz ovog posta, zapravo i nisam bas zadovoljna, kao da mi kompjuter nekako unisti kvalitetu. Na foticu su mi uvijek super i onda dok ih porebacim budu malo mutne pa ih trebam malo uredivati. Uglavnom ne znam u cemu je problem, ali ako je i vama tako recite mi posto mi je to vec stvarno pocelo smetati. Ne znam dali cete razumjeti, ali ono kupila sam dosta dobar fotic za blog i onda mi se ta kvalitena unisi.

Xoxo, Be imaginative

Broj komentara: 26:

  1. Ove tregerice su vrh,bas mi se dopadaju.Takodje mi se dopada boja tvog kupaceg kostima,super je!
    Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ Ja inace do sada jos nisam nosila takve boje, ali mislim da ce mi biti odlican kada potamnim

      Izbriši
  2. Odličan haul! Najviše mi se sviđaju prve hlačice, predobre suu☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvari su prelepe, posebno mi se dopadaju haljinica i tregerice. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Šorc je vrh kao i ostale stvari, ali on me je oduševio :)
    Lepe stvari si kupila i odličan je post!

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Meni se isto najvise svidaju te hlace, posto samjako dugo trazila tako neke sa visokim strukom

      Izbriši
  5. Divan haul!Najlepsi mi je sorc,a patikice mi se isto jako dopadaju! :D Mnogo mi se svidja tvoj izgled bloga!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Po mom mišljenju su dobre slike, sve se lepo vidi :)
    Jako mi se dopadaju šorts i tregerice, stvarno su vrhh <3

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤ Drago mi je da ti se svidaju slike, ocito sam onda ja ta koja komplicira XD

      Izbriši
  7. Prekrasne stvarčice, baš mi se sviđaju one hlačice :) ♥
    Na mom blogu se održava malo darivanje pa ako želiš pogledaj i učestvuj --> http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/2016/06/u-lala-jewerlry-darivanje.htm

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su stvarčice.. Posebno mi se sviđaju haljina i majica.. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    OdgovoriIzbriši
  10. stvari su ti super,najvise mi se dopada sorc

    uclani se u moj blog uzvracam

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni se takoder najvise svidaju te hlacice :D

      Izbriši
  11. Šorc prvi a i onaj sa tregerima,savršeni,sa kimonom i sandalama na punu petu *__*
    Počela sam te pratit,nadam se da ćeš i ti mene...
    Kisses
    Moj blog:: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Drago mi je da se vecini svidaju one hlacice, posto dok sam se vratila iz shoopinga moja mama ih nije mogla ni smisliti XD

      Izbriši
  12. imam isti kupaći kostim kao i ti samo je od prošle godine *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mi je drago da nisam jedina koju privlace kupaci sa resicama XD

      Izbriši