utorak, 5. travnja 2016.

Vlog - Istra


Ovu nedjelju sa sa roditeljima i prijateljicom otisla na jednodnevni izlet u Istru. Posjetili smo razne gradove i zbilja se jako lijepo proveli. Posto su vam se svidjeli stari vlogovi odlucila sam vam napraviti jos jedan i nadam se da ce vam se i on svidjeti. Slikala sam mnogo slika koje cu vam kombinirati sa tekstom o tom mjestu i naravno mojim dozivljajima.

Prvo mjesto koje smo posjetili je bio grad Hum. Hum je naime najmanji grad na svijetu i to je i razlog zasto je tako poseban. Vrlo je malen i zato smo ga jako brzo obisli, ali je i jako interesantan. Sve gradevine i kucice si izgradene od kamenih ploca sto izgleda jako fora. Grad ima svega 30 stanovnika, a usao je i u Guinessovu knjigu rekorda. 










Sljedece mjesto koje smo posjetili su Kotli. Ovo mjesto mi je zapravo vrlo poznato posto sam vec i prije bila u njemu. Posebnim ga cine slapovi koji se nalaze na rijeci Mirni. Naime selo je dobile ime po kotlastim udubinama koje Mirna dubi u stijenama. Na sljedecim slikama cete i sami moci vidjeti te udubine. Zbog tih udubina rijeka izgleda jako fora, a opet se i po njima moze penjati da se dode sto blize slapovima i starom mlinu. Ne znam meni je ovo mjesto jako posebno i jako mi je drago sto smo ga posjetili iako je moj dragi mobitel stradao tamo dok sam isla po tim udubinama do mlina. Sada cu ga morati gledati sa prorezima na ekranu :/






Nakon Kotla smo stali razgledati neko mjesto i tamo smo i rucali. Nazalost nisam mu upamtila ime i nisam tamo nista slikala tako da cemo ga morati preskociti. Ipak smo nakon tog mjesta posjetili jedno vrlo interesantno mjesto, a to je grad Motovun. Prepostavljam da ste svi vi u skoli citali onu lektiru "Veli Joze" i da znate i sami kakve on veze ima sa ovim mjestom. Naime u prici je Veli Joze zivio u gradu Motovunu i zato je on pun raznih spomena na njega. Vidjeli smo jednu veliku zgradu oslikanu njegovim likom i neke kratke tekstove. Ja sam vam uslikala samo dvije slike od toga posto je bilo skoro nemoguce slikati prednju stranu zgrade, a da vi shvatite o cemu je rijec.




I to je bio kraj naseg izleta. Zbilja smo se jako lijepo proveli i stvorili jedno zbilja nezaboravno iskustvo. Takoder se nadam da vam se je svidio post skupa sa slikama. Nadam se da vam se svida ovakav tip postova, jer ce ih biti jos mnogo u buducnosti. I za kraj samo da vam spomenem da je moja prijateljica takoder pocela pisati i mnogo bi joj znacilo kada bi ste posjetili njezin blog. Ja iskreno mislim da se je jako dobro snasla u svemu tome i da cete joj i vi pruziti podrsku. Njezin blog posjetite ovdje. Xoxo,

Broj komentara: 10:

  1. Zanimljiv post :) nisam nikad cula za Hum....i lepe su slike :3


    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su divne,nikad nisam cula za ta mesta ☺😂

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Vec sam cula da je Istra divna, mislim sa obzirom da pripada cak 3 jako divne drzave, nije ni cudo. U svakom slucaju, slike su divne, ali i ceo post.♥♥

    Na mom blogu je novi post o zivotu bez interneta pa pgledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme slike su divnee! ♥
    Odličan post, samo tako nastavi.☺
    Pogledaj moj blog pa ako ti se svidi uclani se. Ja sam te već zapratila. ☺
    -----> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši