ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Recenzija Eos Summer fruit


Hay! Trenutno ni sama bas nemam inspiracije za ovaj post, ali vjerujem da ce sa vremenom doci. Upravo sada malo gledam u banner i zapravo shvacam da dugo nisam radila nikakvu recenziju tako da se nadam da ste je se ipak i malo zazeljeli. I imala sam pravo, na pocetku sam imala vam za reci doslovno jednu recenicu, a sada ne mogu stati. Prva obavjest je da imamo 72 clana!!! Znaci puno vam hvala :* Doslovno se osjecam kao da sam vam jucer zahvalila na divnih 50 clanova. O ovome nisam mogla sanjati i u najdivnijem snu. Ali da sada ne skrecem previse sa teme danasnjeg posta cu vam jos samo reci da sam se za recenziju Eos-a odlucila posto sam je i prije pisala, ali ne o ovome vec o onom od mente i nikako nisam bila zadovoljna sa postom. Pa ce mi ovo biti i kao mali ispravak XD 

Inace na samom pocetku sam mislila da je balzam od jagode i zato me i nije previse privlacio. Ne znam zasto, ali bas i ne volim takav miris u proizvodima. Izgleda i da sam se i sama prevarila posto ovaj balzam imam divan miris breskve koju obozavam! Znaci osim sto jako dobro hidrira usta jos vam daje i tu nekavu posebnom sa lijepim mirisom. Sto se tice sastava balazam je 100% prirodan i 95% organski sto ga vjerovatno i cini tako ucinkovitim.


Pakiranje sadrzi 7 grama sto je zbilja dosta i balzam vam jako dugo i traje. Inace i prije sam imala jedan Eos tako da vam to svakako mogu potvrditi. Sto se tice sastava, svako labelo ima malo drugacije proizvode zbog mirisa i arome. Ne znam za druge balzame, ali moj summer fruit sadrzi : shea maslac, jojobino ulje, obogacen je vitaminom E te sadrzi ekstrakte breske, borovnice i jagode.


Ima vrlo slatku ambalzu u obliku loptice sto me je i najvise privuklo kod njega. Takoder je jako praktican i ne moze vam se tako lako otvoriti u trobicu ili dzepu jer se pri otvaranju cuje poseban klik. Ono cega sam se malo bojala je da ako mi padne da ce se proizvod unistiti, ali to stvarno nije istina. Ima jako cvrstu ambalazu i vec mi je pao par puta sa vece visine i nije mu bilo ama bas nista.


Hidratacija mu je zbilja savrsena i to je sve sto i imam reci. Nije kao neka labela koja privremeno hidriraju usne i onda ih isuse nego vec zbilja dobro i dugo djeluje. Ja ga najvise volim koristiti prije spavanje u vecem sloju da mi se preko noci upije i da mi ujutro usne budu mekane i hidrirane.

Eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Od mene imate veliku preporuku za EOS balzame koji su zbilja odlicni. Ako sam nesto zaboravila napisati u postu slobodno me mozete  pitati u komentarima , a ja cu vam rado odgovoriti. Xoxo,

Broj komentara: 12:

  1. Odlican post,imam taj EOS i stvarno je odlican ☺❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--novi post 🗼🐼🐧

    OdgovoriIzbriši
  2. Recenzija je divna! ;*
    Mislim da ovaj Eos nisam isprobala, ali posle ovih preporuka i opisivanja hoću. ❤ <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, puno ti hvala :* Mnogo mi znace ovakve rijeci!

      Izbriši
  3. Super recenzija!Imam isti Eos!

    Pogledaj moj novi post i komentarisi ga ako ti se dopada:http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna recenzija :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post :*
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je recenzija! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši