subota, 2. travnja 2016.

Prelistavanje proljetnog Avon kataloga


I konacno da smo docekali i vikend. Iako je ovo bio prvi tjedan nakon praznika svejedno je bio jako naporan. Ako se mozda sjecate jedan od proslih postova mi je bio unboxing paketa iz Avona. Na kraju posta sam vas pitala dali zelite da vam napravim prelistavanje novog proljetnog kataloga. Nije vas mnogo odgovorilo na pitanje, ali ipak postoje i osobe koje su htjele ovaj post tako da cu vam ga danas pisati. I samo da vam kazem da vam necu pokazati sve stranica kataloga jer bi to trajalo vjecno, vec sam vam izdvojila neke interesantne i  meni omiljene.

Prvo sto me je privuklo u ovom katalogu su ovi proizvodi za tjelo. Vrlo su jeftini i to cak 60 % snizeni sto je jako povoljno. Ja sam sebi narucila ovakvu vodicu samo drugi miris i ja sam odusevljena tako da prepostavljam da je i ova kao i ostala 2 proizvoda super.


Sljedeca stvar koju cu vam pokazati su ovi parfemi. Inace obozavam ovakve stranice gdje mogu protrljati i zapravo vidjeti kako to mirisi. Mislim da je to super ideja jer ipak je malo riskantno naruciti neki parfem bez znanja kako on zapravo mirisi. Razlog zasto sam vam izdvojila bas ovaj parfem je zato sto ima stvarno divan miris :)


Zatim sam ugledala ove slatke kremice koje su takoder na popustu. Pakiranje im je jako slatko, a ne sumljam da miris nije jednak. Inace sam ja narucila dva losiona za tjelo i tu se nalaze kreme iz iste "linije" tako da bi najverovatnije jedan od tih mirisa narucila. 


Sljedecu stranicu sam izdvojila sam iz razloga jer sam za poklon dobila upravo ove plave planet spa proizvode. Inace su i dosta skupi tako da mislim da je vrlo pohvalno sto su stavili takav poklon. Prije bi ocekivala da bi poklonili nesto jako jeftino i malo.


Okej, sljedeca stranica mi je mozda i omiljena. U ovom katalogu imaju zbilja velik izbor ruzeva i proizvoda za usne da je to nevjerovatno. Ipak me najvise privlace ovi novi mat ruzevi koje sada svi hvale.


Na sljedecoj stranici se nalaze zapravo vrlo fora stvari. Jako mi se svida ovaj  "stampac" za nokte i mislim da je vrlo prakticna stvar. Mozete si na vrlo laki nacin jako lijepo oslikati nokte i ovo je definitivno stvar koju drugi put narucujem. Takoder su mi fora ove sablone za za makeup oci. 
 



Prva stvar koja mi je odvukla paznju na ovu stranicu su cijene. Znaci ovo je strvarno nevjerovatno koliko je sve jeftino. Mislim da se po ovim cijenama zbilja isplati kupiti ove proizvode bez obzira na kvalitetu, iako ne sumljam da nisu dobri.


Naravno Avon ne prodaje samo beauty i makeup proizvode vec i nakit, odjecu, torbe i sl. Iako na ovoj strani cijene i nisu bas skroz povoljne sigurna sam da se ovdje moze naci i neki vrlo lijep i povoljna nakit.



I posljednja stranica koju sam vam izdvojila je ova sa sprejevima za tijelo i sl. proizvodima. Ako ste citali unboxing post onda sigurno znate da sam si narucila sprej od sipka i manga i mislim da je zbilja super. Ima predivan miris, a cjena je takoder zaista povoljna. Tako da imate moju preporuku za ove sprejeve. Ne znam kakvi su ostali mirisi jer ih nisam isprobala, ali ne sumljam da su ista losji.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio i da ste barem malo mogli vidjeti sto Avon trenutnno ima u ponudi. Naravno ako vas zanima cjeli katalog mozete pogledati onaj online katalog ovdje. Sto se tice ostalih postova sutra vam necu pisati posto idem na mini izlet, ali ako zelite vlog od toga svakako cu vam ga napraviti. Tako da mi pisite u komentare dali zelite vidjeti vlog ili neki drugi post po vasoj zelji! Xoxo,


Broj komentara: 8:

  1. Jako volim ove mirisljave sprejeve,imam ih stvarno dosta,bas mi se dopadaju. Sve je super!
    Internacionalni GIVEAWAY ---> MiljanaEasySkillful


    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja za post, zaista I novi proljetni katalog m ise baš sviđa :) Odličan post!

    ♥ kreativanblog.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,super ideja.Sve deluje divno <3.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com-novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Baš zanimljiva ideja.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-Na mom blogu je novi post,pa pročitaj ako želiš.

    OdgovoriIzbriši