utorak, 26. travnja 2016.

My music playlist


Upravo slusam pjesmu Wildest dream kao malu inspiraciju za moju prvu music playlistu na blogu. Nisam znala kako da vam je bas napravim, a da ne bude dosadno pa sam vam sve pjesme podjelila po izvodacima i rekla jos koju rijec o njima. Ne znam dali je do sada netko ovako radio, ali ja se svejedno nadam da ce vam se svidjeti post i da cete doznati neku novu pjesmu i zaraziti se njom kao i ja svima ovima sa liste :D Pa bez viseg duzenja krenimo na moju playlistu!


Taylor Swift
- Out of the woods (klikni ovdje)
-Style (klikni ovdje )
- Wildest Dream (klikni ovdje )

Od kada je Taylor snimila pjesmu Shake it off pocela sam ju jako puno slusati i od tada mi je gotovo svaka njezina pjesma omiljena. Ipak sam se najvise zarazila pjesmom Wildest dream koju mogu slusati po cijele dane i nece mi dosaditi.


Demi Lovato
-Stone cold (klikniovdje)
-Confident (klikni ovdje)
-Cool for the summer (klikni ovdje)

Demi sam pocela slusati na slican nacin kao i Taylor i od neke odredene crte sve njezine pjesme jako volim. Na mojoj sadasnjoj playlisti su se nasle neke od njezinih najnovijih pjesama koje su mi se uvukle doboko u uho i pjesme koje slusam skoro svaki dan.


Selena Gomez
-Hands to myself (klikni ovdje)
-Good for you (klikni ovdje)
-Same old love (klikni ovdje)
-The heart wants what it wants (klikni ovdje)

Selenu sam uvijek izdvajala kao svoju omiljenu pjevacicu i to jos uvijek vrijedi. Jednostavno mi se u samoj cjelini svida vrsta i stil njezinog pjevanja, a poslije i posebna boja glasa. Znam skoro svaku njezinu pjesmu, a ove gore navedene su ipak one koje najvise volim i slusam svakodnevno.



Meghan Trainor
-NO (klikni ovdje)
-Better when I'm dancin' (klikni ovdje)
-Dear future husband (klikni ovdje)

Za Meghan znam jos od njezine prve pjesme, ali sam ju tek nedavno "primjetila."
Po meni ima zbilja poseban glas i svaka njezina pjesama je jako zarazna, iako sam ja izdvojila meni tri najdraze. Posebno sam se zarazila njezinom novijom pjesmom NO. Iako mi se ne svida bas spot moram vam reci da je pjesma zbilja odlicna tako da odmah trk da je poslusate :D


Adele
Hello (klikni ovdje)
Skyfall (klikni ovdje)
Set fire to the rain (klikni ovdje)

Na pocetku i nisam bas voljela Adele, ali sada se samo mogu sama sebi cuditi. Po meni Adele je malo izvan mog stila i ukusa glazbe, ali jednostavno njezine pjesme su tako zarazne i ne znam jednostavno ih obozavam. Sumljam da niste culi za ove pjesme, ali ako u kom slucaju niste obavezno ih poslusajte i vjerujte mi odmah cete se zaraziti njima kao i ja.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidjela moja playlista i da ste i vi doznali neku novu pjesmu. Naravno u komentare mi pisite vase preporuke za pjesme u pop stilu i naravno komentirajte dali imamo nesto zajednicko na  playlistama. Xoxo,

Broj komentara: 12:

  1. I meni je pesma NO bašbaš dobra! Većina pesama nam se poklapa, a možda bi ti se svidele pesme Never Forget You-Zara Larsson & MNEK i Fast Car-Jonas Blue.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja obozavam tu pjesmu XD Takoder puno hvala na preporukama sigurno cu poslusati pjesme :*

      Izbriši
  2. Super pjesme! Od Selene mi se recimo najvise svidaju i meni je pjesma od Zare Larsson - Lush life trenutno najbolja :D


    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na preporuci za pjesmu :* Sada sam se toliko zarazila s njom i sigura sam da ce se naci na mojoj sljedecoj playlisti XD

      Izbriši
  3. Odlična wishlista draga! Slažem se, nova pjesma od Megan je prezarazna! :D
    Novi sam član tvog bloga, bilo bi mi drago kad bi uzvratila! ♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je da nisam jedina koja tako misli :D

      Izbriši
  4. Odlicne su pesme,super ti je plejlista! :) Evo ti link moje,haha,ako treba:https://www.youtube.com/playlist?list=PLS5pPUe6nP_MGwr93CnMjuHg2XtnSsMSL
    Uclanila sam se u tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Haha, probala sam otvoriti playlistu, ali mi nesto nece :/

      Izbriši
  5. Znam sve ove pjesme i super su, naravno. Prisjetila si me na jednu pjesmu i sad mi se uvukla u uho. Bas ti hvala, hehe XD. Super post naravno. :)

    destinytrue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo su stvarno sjajne pesme i bas cesto ih slusam.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo slican ukus za glazbu :)

      Izbriši