subota, 30. travnja 2016.

My April favourties


Kako nam je sada kraj mjeseca Travnja odlucila sam vam se raditi post "My April favourites" Iako je vrijeme jako brzo proslo mogu vam reci da se i nije mnogo vidjelo to pravo proljece u ovom mjesecu. Bilo je lijepih i suncanih dana, a opet je bilo ruznih dana ispunjenih kisom i vjetrom. Danas je mogu vam reci jedan pravi ljetni dan. Vani sunce przi, ali ja sam se ipak malo dovukla do kompjutera da vam napisem post. Inace danas mi dolazi prijateljica pa sada sve moram brzo natrpati i obaviti da ipak mozemo malo uzivati u ovom lijepom vremenu. No da vas ja vise ne bih gnjavila mozemo odmah krenuti na moje favorite ovog mjeseca!

Prvi proizvod koju sam zbilja puno koristila je ovaj Avon Care maslac za tijelo od kakaa. Ako ste citali post gdje sam vam pokazala proizvode koje sam narucila iz Avona onda vam ovo nije nikakva nepoznanica. Znaci ne znam sto da vam kazem. Ima predivan miris koji vam jos dugo ostaje na kozi i uz to dobi se dosta proizvoda po povoljnoj cijeni tako da ja ne vidim razlog zasto ga ne kupiti jer vjerujte mi stvarno se necete razocarati!



Sljedeci proizvod je ova Himalaya krema. Inace sam koristila sam Nivea soft kremu zato sto se ona opcenito jako brzo upija i dobro djeluje na mojoj kozi. Ali od kada sam dobila ovu kremu mogu vam reci da nije nista razlicita od Nivea kreme. Da dobro ima drugacije pakiranje,miris, teksturu i slicno, ali se takoder brzo upija i nije masna, a to je zapravo ono sto je meni i najbitnije kod kreme.


 Zatim sam dosta koristila ovaj Summer fruit EOS. Vec sam vam pisala i recenziju o njemu tako da mislim da nije potrebno da vam sada jos nesto dodavam. Ja sam zbilja odusevljena ovim balzamom, pa ako vas zanima neko moje opsirno misljenje na klik ovdje  mozete procitati recenziju!


Moj sljedeci favovorit su ove Aveo blazinice za skidanje laka. Posto su vrlo jeftine zbilja nisam ocekivala da ce biti ovako dobre. Ne sadrze acetom, vec neko ulje koje je manje stetno i imaju predivan miris papaje. Meni je cak 1 blazinica dovoljna da sa njom skinem lak sa obje ruke, znaci zbilja sam odusevljena njima. Vec ih kupujem neko vrijeme i skroz sam zanemarila aceton, tako da imate zbilja velike preporuke od mene.


Zatim sam dosta koristila ovaj Avonov sprej tijelo. Iako mi se u favoritima standardno nalazi Avon sprej svako vam moram spomenuti  Balea Manog Mambo sprej jer je takoder odlican. Oba imaju divan mirs voca i imaju slicnu namjenu kao i body losioni. Ipak mislim da ce mi najkorisniji biti ljeti, kao neke osvjezavajuce vodice za tijelo.


 I moj posljednji favorit je ovaj Baby lips iz nove kolekcije Dr.Rescue. Mirisi na mentu i zapravo je dosta slican Baby lips-u Mint fresh iz osnovne kolekcije. Sto se tice ucinkovitosti zbilja odlicno hidrira usne tako da imate sve preporuke od mene. Moj je providne boje u broju 35 Too cool. Uzela sam takvu jednostavniju varijantu iskljucivo zbog hidracije, ali posto ga vise gotovo ni nemam razmisljam kupiti neki drugi iz te kolekcije pa ako ga vi imate molim vas recite mi kakvi su ostali.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju slike, jer sam se zbilja mnogo potrudila oko njih. Takoder znam da vam do sada jos nisam pisala favorite, ali ako vam se svidio ovaj post svakako cu ih nastaviti pisati. Vi mi recite svoje misljenje o vim proizvodima, ako ste ih isprobali i naravno uvijek mi je drago primiti i neke vase preporuke. Xoxo,

Broj komentara: 16:

  1. Odličan post draga. Jako mi se sviđaju proizvodi, a pogotovo onaj maslac za tijelo iz Avona. Ovaj Avon sprej za tijelo miriše predivno!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤
      Ja sa odusevljena sa oba proizovda, a pogotovo njihovim mirisima XD

      Izbriši
  2. Super post. Od navedenih proizvoda probala sam maslac i sprej iz Avona i odlicni su mi.:*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Slazem se, oba proizvoda su divna *_*

      Izbriši
  3. Cula sam da su ovi tuferi za skidanje laka na noktima odlicni. Medjutim kod nas u Srbiji idalje ne mogu da ih nabavim. Ali nadam se da cu ih nekako kupiti kad budem otisla u neku drugu drzavu. :) Inace odlican post.♥♥

    Na mom blogu je novi post "Zivim za danas, ne za sutra" pa bi mi znacilo da pogledas. :) http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Znam da ih kod vas nema, ali essence je nedavno izbacio slicne pa njih mozes probati.

      Izbriši
  4. Već duže vrijeme imam i koristim ovu Himalayu kremu, i ja moram reći da je zaista odlična i brzo se upija i ne ostavlja uopće neki masni trag. Inače, svi su proizvodi odlični! :)

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) U tom slucaju se obje slazemo oko te Himalayine kreme. Meni je ona zbilja super.

      Izbriši
  5. Fenomenalani favoriti :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Favoriti su veoma zanimljivi! Nazalost,nemam nista od toga,ali volela bih da imam EOS *--*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Vjeruj mi ovo mi nije prvi put da imam Eos i to je samo zato sto sam zbilja udusevljena njime.

      Izbriši
  7. Odlični favoriti! Fotke su predivne! Koliko dugo želim da probam eos, aaa. ♥

    Novi post --------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala :*
      Nadam se da ce onda uskoro i vama doci na prodaju.

      Izbriši