utorak, 19. travnja 2016.

Kako do bolje fotografije?


Vec dugo vam planiram napraviti ovaj post, ali jednostavno nikako da sjednem za kompjuter i napisem ga. U posljednje vrijeme se posebno posvecujem slikama koje skoro svaki lijepi dan idem van slikati. Zbog malo boljeg fotoaparata, a i dosta vjezbe usavrsila sam neke stvari u vezi fotografiranja i danas sam i vama odlucila pomoci. Ovaj post prepostavljam da ce biti korisniji pocetnicima, ali svakom barem jedan trik moze dobro doci. I prije pocetka samo da vam napomenem da ja sebe ne smatram nikakvom profesijonalkom vec jako volim fotografirati i to je razlog zbog kojega vam pisem ovaj post.

1. Dobar fotoaparat
Dobar fotoaparat je zapravo izvor lijepih fotografija, ali ne mora uvijek biti tako. Ako ste tek pocetnici glupo je da trosite puno novca za aparat jer mozda ce vam na kraju i dosaditi fotografiranje pa ce vam za blog biti dovoljna i obicna kamera od mobitela. Tako da vam je moja preporuka da prvo korsitite kameru od mobitela dok ne usavrsite sve tehnike i zapravo shvatite svida li se to vama ili ne.
Sto se tice moje preporuke za fotoaparate svakako vam preporucujem Canon koji i sama imam, a i Nikon za koji znam da ga jako puno bloggerica ima i hvali.

2.Fokus i zumiranje
Ako se pitate koja je moja glavna tajna kod dobrih slika mogu vam samo reci fokus i zumiranje. Jako je bitno da je slika dobro fokusirana, a ako vam nije mozete je malo izostiti u nekom foto editoru iako vam ja vise preporucujem da pazite na to pri fotografiranju posto ce vam slika izgledati lijepse i prirodnije. Sto se tice zumiranje sa mobitel vam to ne preporucujem, ali ako imate neki bolji fotoaparat i zelite slikati neke motive kao cvijece onda je to odlicno tajno oruzje jer ce vam slike izgledati puno profesonalnije. Takoder vecina slika iz ovog mi je slikana na takav nacin tako da cete i sami moci primjetiti ucinkovitost.


3.Polozaj ruku i poza pri slikanju
Mozda vam se sljeca stavka cini malo manje bitna i bezveze, ali je zapravo jedna od vaznijih. Pri slikanju uvijek trebate paziti da vam se ne tresu ruku i da cvrsto i stabilno drzite aparat ako zelite imati sto bolju slike. Takoder poza pri slikanju je jako bitna. Ako slikate "odozgora" nesto onda uvijek pazite da se ne vidi vasa sjena i da ako vam je nesto daleko da to zumirate i naravno stabilno drzite aparat za dobar fokus.

4.Osvjetljenje i blic
Nikad nisam bila ljubitelj blica i skoro ga i nikada ne koristim, ali ipak je on stvoren za neku svrhu. Recimo ako slikate neku osobu, a vani je dosta mracno ili je vecer onda upotrijebite blic da naglasite tu osobu i zbilja vam i sama mogu vam reci da su mi takve slike ispale zbilja vrhunski.

Sto se tice osvjetljenja na slikama moja preporuka je da uvijek koristite prirodno svijetlo jer se zbilja vidi razlika izmedu prirodnog i umjetnog. Ja svoju podlogu uvijek stavim na svoj krevet koji je ispod prozora i slike su mi uvijek dobro osvjetljene.


5. Pozadina
Prije sam se uvijek mucila sa pozadinom i cesto je mjenjala, ali sam nekako nasla zadovoljstvo sa obicnom bijelom pozadinom. Po meni bijela pozadina je najbolja jer se na njoj mogu lako raspoznati proizvodi i boje za razliku na nekakvoj sarenoj podlozi.

Ako neznate sto koristiti moj prijedlog vam je obican bijeli hamer papir. Dosta je veliki tako da necete imati problema sa time da vam se vidi jos nesto u pozadini osim njega. Sto se tice moje pozadine ja sam si napravila nesto malo vece, pa ako vas zanima detaljnije mogu vam napraviti poseban post o podlozi za fotografije i mali DIY.

6. Foto editor
I na samom kraju je bitno da tu sliku zapravo i malo uredite. Ja ne volim pretjerivati sa time jer se tu jako dobro moze uociti razlika, pa obicno samo malo izostrim i posvjetlim sliku. Moj omiljeni foto editor je Picmonkey, ali na Facebook-u. Ako se pitate zasto mozda i sami znate da je vecina opcija i fonotova na njihovoj stranici zakljucano, eh pa na Facebook-u je sve besplatno, a aplikacija je potpuno ista, samo po meni bolja XD

I eto to bi bilo to od ovog posta i mojih savjeta! Nadam se da sam barem nekom malo pomogla u vezi fotografiranja. Takoder vas zelim pitati dali vam se svidaju slike iz ovog posta, koje sam sama slikala kao i sve ostale. Inace volim stavljati svoje slike u postove i usput malo eksperementirati sa njima.
Jos jedna stvar koja me zanima je dali zelite nastavak ovog posta, ali onda vam vise ne bih pisala savjete i moje ideje vec neko moje misljenje o fotografiranju i kako ja to zapravo radim.

Broj komentara: 5:

  1. Super post, slazem se sa svim sto si navela. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je odličan, obavezno uradi DIY za podlogu. ♥
    Koji fotić točno koristiš jer su slike fenomenalne *-* ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i drago mi je da ti se svida ideja ♥
      Ja koristim Canon SX170 IS koji je malo bolji fotoaparat i ja sam zbilja odusevljena kvalitetom i ostalim tako da velika preporuka.

      Izbriši
  3. crvenokosagimnazijalka.blogspot.com Dnevnik jedne gimnazijalke, check it out! :D

    OdgovoriIzbriši