subota, 9. travnja 2016.

7 girl life hacks - collab with Bruna


I konacno da smo i docekali taj vikend. Iako je vani ruzno vrijeme i pada kisa jos uvijek mi se nije pokvarila ta vikend atmosfera. Sto se tice danasnjeg posta za njega sam vam spremila collab sa Brunom. U proslom postu sam vam spomenula da je napravila blog i da ga posjetite. Naravno svakom je uvijek teze do citatelja i pregleda na pocetku pa smo se odlucile da napravimo collab post i da malo vise ljudi dozna za Brunin blog. Tema je 7 girl life hacks, pa se nadam da cemo vam otkriti neke nove trikove i da vam necemo biti dosadne.

Prvi life hacks vrijedi za sve koji imaju ostecene zanoktice, ali i nokte. Ja imam jako velik problem sa time i vec sam isprobala gomilu proizvoda za zanoktice, ali mi nista nije bas pomoglo. Ako i vi imate slican problem moja preporuka vam je da uzmete neko labelo i svaki dan da njime namazete zanoktice i zbilja cete moci promjetiti ucinkovitost.



Sljedeci life hacks mi je poprilicno fora, a opet mnogo pomaze. Ne znam za vas, ali recimo ja uvijek imam problem i strah da cu izgubiti novce kad negdje idem pogotovo ako je veci iznos u pitanju. Ako je i kod vas slicna situacija sve sto cete trebati je jedna prazna ambalaza labela i novac koji cete zarolati i staviti u tu ambalazu!


Dali vas je ikada nerviralo kada ste se cesljali i onda vam se je na cetku nakupilo jako puno dlaka? Meni se to cesto dogada pa sa nasla jedan nacin gdje necu morati brinuti o tome i vaditi svu kosu iz cetke. Sve sto cete trebati napraviti je uzeti neku maramicu ili gazu i nabosti je na cetku da vam svi zubci izadu van. Nakon cesljanja cete jednostavno maknuti maramicu sa kojom ce skupa otici i pocupane vlasi.


Prepostavljam da vecina vas voli mat ruzeve, ali nekad si jednostavno nademo bolju nijansu sa sjajom. Ako zelite svoj ruz uciniti mat trebati cete uzeti: ruz, maramicu, cetkicu i puder u kamenu. Normalno cete namazati odabrani ruz preko kojega cete staviti maramicu. Na maramicu cetkicom nanesite puder u kamenu sve dok vam se na papir ne otisnu vase usne. I sada dok skinete tu maramice vas ruz ce biti u istoj boji kao i prije samo bez sjaja (mat).


Znate li onaj osjecaj kada idete lakirati nokte sa nekim lakom kojeg niste jako dugo koristili? Da, velika vjerovatnost je da ga necete moci otovoriti. Naravno nemojte odustati jer postoji jedan trik koji mozete upotrijebiti! Uzmite nekakvu gumicu za kosu ili gumenu narukvicu (kao sto sa i ja) i jednsotavno je zavezite oko cepa laka i bez problema cete ga otvoriti!


Sljedeci life hacks je jos jedan trik za kosu. Ako zelite da vam kosa lijepo mirisi i usput da je na lagan nacin dobro rascesljate trebati ce vam jedan sprej za rascesljavanje. Mozda vam se to cini cudno posto on vec ima takvu namjenu, ali ja ga ne nanesem direktno na kosu, vec na cetku i onda se pocesljam. Ne znam dali ste ikada isprobale ovaj trik, ali po meni radi bolje svoj posao nego na onaj obican nacin za koji je i namjenjen. 


Posljednji life hack nije bas nekakav trik vec ideja, ali sam ju svejedno htjela ubaciti u ovaj post. Radi se o ovim sprejevima za tjelo. Ja od kada se ovime koristim sam skroz zanemarila parfeme jer mi nekako ovi sprejevi vise pasu. A sada o cemu se radi? Ja bi vam preporucila da umjesto parfema pospricate ovakav prej za tijelo jer imaju zbilja divne i lagane mirise koji jos uz i dosta dugo ostaju.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio i takoder nemojte zaboraviti procitati Brunin post ovdje sa jos dodatnih 7 zanimljivih life hackova. Sto se tice izgleda bloga jucer sam ga promjenila i nadam se da vam se svida. Skorz je nekako u proljetnom i laganom stilu sto mi se jako svida.

24 komentara:

  1. Naravno, super si to napisala. Bas mi je drago da smo napisale collab i hvala jos jednom! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivnee slike i super savjeti!♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični saveti! Od kako sam kupila novu četku za kosu, pre svakog češljanja stavim jedan sloj maramice i veoma pomaže da četka ostane čista.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se! Taj life hack zbilja olaksava ciscenje cetke ;)

      Izbriši
  4. Odličan post! Slike su jako lijepe. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com
    Posjeti moj blog pa ako ti se svidi učlani se. ☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne ideje, mnogo mi se dopadaju jer do sada nisam citala nista slicno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post,sigurno cu koristiti life hack u vezi cetke ☺☺

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ce ti posluziti ideja :D

      Izbriši
  7. Odlican post!Isprobacu ovo sa zanokticama.Inace,imas predivan blog,odusevio me je izgled.Imas novog clana! :) <3

    anjasworld1.blogzspot.rs-poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi :) <333

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post ! Hvala ti sto si me zapratila,uzvratila sam <3 !

    infashionistastyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako bih voljela da imam eos, čim budem u Srbiji, Bosni ili hrvatskoj kupujem ga, jer ga kod nas u CG nema. Odličan post i jako koristan. Učlanila sam se u tvoj blog, jako mi se dopada! ♥

    Ako si već bila član mog bloga, zamolila bih te da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog, kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link). Ukoliko još uvijek nisi član mog bloga, to možeš postati sada -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala :)
      Ja sam iz Hrvatske pa sam ga tu kupila, ali valjda bi trebao doci i kod vas. Usput tvoj blog pratim jos odavno i stvarno je super <3

      Izbriši
  10. Odličan post, kao i savjeti! Sigurno će mi koristiti! ☺

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Post je odličan , jako mi se sviđaju saveti ♥ . Inače će mi trebati ovo sa zanokticama pa ću to iskoristiti , čini se kao koristan savet .

    Ako si za follow for follow javi mi se na mom blogu ♥ .
    bogdanascupcakes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Super saveti :D za neke nisam nikad cula

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, onda se nadam da ce ti posluziti :)

      Izbriši