utorak, 22. ožujka 2016.

The Liebster Award Tag

Hay! Nedavno me je bloggerica sa Forever bloga nominirala za The Liebster Award Tag. Znam da u posljednje vrijeme radim puno tagova, ali ipak kad me netko nominira nastojim da ipak napravim taj tag na svom blogu. A sada sto je to zapravo The Liebster Award Tag? To je nagrada koja se dodjeljuje blogovima koji imaju manje od 200 clanova, a drugi smatraju da bi trebala biti uspjesniji. Pa sada kad sve znate krenimo na pitanja:

1. Koji je tvoj najdrazi parfem koji si posjedovala?
Iako nisam neki veliki ljubitelj parfem ipak ih imam dosta. Vecinu njih sam dobila za rodendan ili neke druge blagdane, a omiljeni mi je mozda Beyonce Pulse NYC. Imam ga jos jako malo jer imam zbilja predivan miris i zbilja ga svima preporucujem :D



2.Kad si bacila najvise novca na jedan proizvod?
Na ovo pitanje stvarno ne znam odgovoriti. Kada kupujem kozmetiku uvijek gledam da to nije nesto skupo jer sigurno ne bih dala za nesto obicno jako puno novca.

3. Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada neces zaboraviti?
Pa blog i nemam toliko dugo i jos nemam neke posebne uspomene, ali trenutno nesto sto sto cu pamitit je kada sam sakupila 50 clanova i stvarno vam puno hvala na tome!

4.Koji je tvoj najveci cilj koji zelis postici s blogom?
Iskreno da vam kazem i nisam bas razmisljala o tome. Imam mnogo ciljeva, ali sve ce to doci postepeno. Trenutacni cilj mi je da sakupimo 100 clanova. Iako znam da nije uvijek stvar u brojkama mislim da nema osobe koju ne veseli vidjeti kada mnogo ljudi prati i cita njezin blog.

5. Sta je ono sto te najvise nervira kada je u pitanju blogganje?
Nervira me to sto je sada mnogo tesko biti orginalan. Ja recimo mogu smisliti neku odlicnu ideju misleci da sam se ja jedina sjetila toga, a to ce vise vjerovatno biti krivo jer sada u ovo doba tesko je biti jedinstven i poseban.

6.Koji je tvoj posao iz snova?
Iako bi vec otprilike trebala znati sto zelim jer cu uskoro u srednju, meni se u glavi jos uvijek mota mnogo ideja. Mozda bi voljela biti profesorica jer mi je to nekako fora (ne pitajte zasto XD), ali sa druge strane me dosta zanima i novinarstvo. Vidjet cemo jos gdje ce me to dovesti!

7.Sta mislis o tetovazama i da li bi ikada zeljela imati tetovazu?
Pa zapravo i bi. Ne bih zeljela neku veliku tetovazu vec neku malu koja bi imala nekakvo posebno znacenje za mene. Mozda nekakav simbol ili datum rodenja drage osobe.




8.Plasticne operacije: DA ili NE? - Zasto?
Definitivno ne. Mislim da svatko treba nauciti prihvatiti sebe kakav god je. Takoder mislim da je glupost operirati se kako bi si poljepsali neki dio tijela  jer je to opet samo stetno i bolno za nase zdravlje.

9. Koji je tvoj najdrazi film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji lik bi bila i zasto?
Najdrazi film mi je Monte Carlo. U njemu je glumila Selena Gomez koja mi je definitivno omiljena pjevacica i glumica. To je jedan od razloga zasto bi htjela glumiti u tom filmu, a opet mislim da film ima vrlo interesantnu radnju i ako ga jos niste pogledali imate sve preporuke od mene.

10. Dali imas neku zanimljivu ili smijesnu (kratku) pricu za ispricati (koja se tebi desila)?
Mislim da to svatko ima ispricati ponesto smijesno o sebi. Pa uzivajte u kratkoj pricici!
Znaci to je bio jedan obican skolski i kisni dan. Bas je zvonilo i svi su izletili iz skole. Ja sam cekla frendice da izvade kisobrane da mozemo zajedno nastaviti pjesaciti. Kako sam ja ocito bila ultra nesptrpljiva pozurila sam se prema skalama i slucajno sam ugazila na svoju dugacku "vestu" i pljusnula u lokvu blata. Kao prvo sam si ublatila odjecu onda su mi se svi smijali, a na kraju sam se toliko lupila da sam jedva hodala. Ostatak puta prema doma provela sam u sutnji, a mrlja sa veste mi se jos ni danas nije u potpunosti skinula.

Nominirane osobe moraju:
1.Postaviti u post link onog bloga koji ga je nominirao
2.Nominirati 5-10 blogova koji imaju ispod 200 citatelja.
3.Postaviti tim blogovima 10 pitanja (u postu).
4.Obavjestiti ih u komentarima da ste ih nominirali.
5.Nominirani trebaju odgovoriti na 10 pitanja od osobe koja ih je nominirala.

Moja pitnja za nominirane:
1. Da se moras ofarbati u neku ludu boju koja bi to bila?
2. Kakve nijasne ruzeva i sjenila najvise preferiras?
3.Kako bi opisala svoj stil?
4.Da mozes ponjeti samo 3 stvari na pusti otok , sto bi ponjela?
5. Dali ti se svida under cut i dali bi ga ikad napravila?
6.Dali volis citati i koja ti je omiljena tematika?
7.Dali si ikada razmisljala o tome da napises vlastitu knjigu?
8.Koji ti je omiljeni dodatak u cokoladi?
9.Koji te miris najvise asocira na proljece?
10. Zasto si se odlucila napraviti blog?


A sada dio koji ste vjerovatno najvise cekali- nominiram:
Beauty world
Redhead's Diary
Zara's lifestyle
Fighter,brave and runner!


Eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svidjeli moji odgovori jednako kao i pitanja koja cekaju nominirane bloggerice. Znam da ih nisam nominirala 5, ali jednsotavno vas je jako puno napravilo ovaj tag tako da ni sama nisam sigurna koga da nominiram. Naravno ako ga netko od vas nije napravio slobodno mi napisite u komentare pa cu vas dodati na listu nominiranih.

PS. prijavite se za giveaway: ovdje

Broj komentara: 12:

  1. Bas mi se dopadaju ova pitanja, sad se bas 'prosirio' ovaj the liebster tag. :) Super post ♥
    Novi post---> 5 girls STRUGGLES

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv post! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post ! Pogledaj moj blog i moj novi post http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Pitanja koja si postavila su odlična, jedva čekam da čitam odgovore nominovanih blogerki! :) 💜 A i naravno, divno si odgovarala! ;*
    Bilo je baš zanimljivo! ;* 💜💜💜💜
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši