ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Tag za svaku bloggericu


Ahh, ponedjeljak! Tipican i dosadan, ali na srecu ne i ovaj. Danas u skoli nismo uopce puno pisali i ucili tako da sam cak nasla vremena i za post. Nedavno me je Tijana sa bloga Tijana nominirala za "Tag za svaku bloggericu" i ja sam ga se konacno odlucila napraviti. Pa ne znam sta da vise kazem pa da vise ne duzimo krenimo na pitanja!

1. Sta znaci ime tvoga bloga? 
Be imaginative u prijevodu znaci "Budi mastovit/a" Dok s birala ime za blog htjela sam da bude orginalno i posebno pa sam jednostavno uzela jedan citat, malo ga preoblikovala i doslo mi je to ime!

2. Kada si napravila blog? 
Blog sam napravila 28. Rujna tj. 28.9.2015.
Ako vas na pocetku cudi zasto je velika razlika izmedu datuma postova to je zato sto su neki obrisani.(obecajem da to vise necu raditi XD)

3. Prvi post na blogu? 
Prvi post na blogu mi je Get to know me tag.
Mozete ga procitati OVDJE

4. Koliko blogova pratis a koliko tebe prate?
Ja pratim 20- etak blogova, a mene prati 55 citatelja.

5. Koji program koristis za uredjivanja slika kada je potrebno?
Koristim samo jedan i po meno najbolji program, a to je PicMonkey.

6. Koliko postova izbacujes tjedno?
Trenutno ne znam ni sama XD, ali po nekom normalnom rasporedu to bi bilo otprilike 3 posta tjedno.

7. Post sa najvise pregleda?
To je collab sa Zarom i Ameliom!
Mozete ga procitati OVDJE.

8. Najgori objavljeni post?
Pa trenutno zapravo i nemam najgori objavljeni post posto nakon svog silnog brisanja konacno sam zadovoljna sadrzajem ovog bloga XD

9.Pojednji komentar koji si dobila na blogu?
To je komentar od Ana Annie :*


10.  Pokazi post sa najvise komentara?
To je post takoder post i sa najvise pregleda.
Mozete ga procitati OVDJE.

11. Koliko cesto si na blogu?

Zapravo udem na njega jedno 100 puta u danu da vidim dali ima neceg novog.

12. Koji je tvoj posljednji post?
To je post sa nazivom "My school essentials"
Mozete ga procitati OVDJE

13.Koliko postova imas na blogu?
Ovo mi je 19 post. Prepostavljam da bi ih bilo puno vise da nisam pobrisala neke, ali tako je kako je.

14. Cetiri popularne/slavne blogerice koje pratis? 
Ne pratim bas neke skroz slavne bloggerice, ali neke od popularnijih koje pratim su:
Sara's Magical World i Click4Chic

15.Kako se zove tvoj 3,5,18 i 20 post? 

Treci:Winterlicious tag
Peti: Labello Lip Butter - recenzija
Osamnaesti post je zapravo ovaj post XD

16. Cime slikas slike za blog?
Sve slikam sam svojim foticem Canon SX170 IS.

17. Koga nominiras da napravi ovaj tag?
Nominiram: Sve koji zele napraviti ovaj tag!

Eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da su vam se svidjeli moji odgovori. Uskoro vam planiram napraviti jedan miny giveaway tako da budite i spremni na to. Preko vikenda sam narucila neke stvari sa interneta tako da tu ima i necega za vas. Giveaway ce biti nazalost samo za Hrvatsku, ali to je samo zbog skupe postarine. Xoxo,

Broj komentara: 14:

  1. Divno si odgovorila...prvi put sam došla na tvoj blog i pošto deluješ veoma zanimljivo odmah se bacam na čitanje...Ja sam iz Srbije ali jeda čekam da vidim šta si to lepo spremila za Giveaway...

    P.S. Učlanila sam se...ako želiš učlani se i ti na moj blog... <333
    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno sto si odradila tag, odlicni odgovori <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post i da kaze se tag za svaku blogerku

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno je tag odlican. Jako zanimljiv. I cestitam na 50+ citatelja.:)

    Na mom blogu je post o tome kako devojke razmisljaju, pa bi mi znacilo da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post stvarno! Prije nisam cula za taj tag ali pitanja su zanimljiva ♡

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com ✨❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Ako ti se svida svakako ga napravi.

      Izbriši
  6. Hej! Odličan post! Samo želim da te obavijestim da sam te nominovala za Liebster Award na mom blogu <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Svakako cu napraviti tag. Necu odmah posto sam sada radila, ali svakako ce se naci na mojoj listi postova.

      Izbriši
  7. Ovaj tag sam baš nedavno radila. :) Jako je zanimljiv. :) A tvoji odgovori pogotovo! :) Ceo post si odlično napisala. :) Iz Srbije sam, tako da ništa od giveaway - a, ali srećno svima i ne sumnjam da si odabrala divne poklone. :) <3333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Zao mi je sto ne mozes sudjelovati, ali za prvi giveaway skupo mi je platiti postarinu za neku drugu drzavu.

      Izbriši