nedjelja, 20. ožujka 2016.

Spring is time to have fun!


I konacno su poceli praznici! Jos od petka je vrijeme jako lijepo. Cijeli dan sunce sija bez ikakvog povjetarca. Bas se vidi da je doslo proljece. Ja sam jucer malo isla prosetati i zapravo zabaviti se. Poslikala sam vam dosta slika koje cete moci vidjeti u nastavku posta. Poceli su praznici i proljece tako da mi je cilj da to vrijeme iskoristim sto bolje moguce vani u prirodi. Naravno sada imam i dosta vremena i da pisem na blogu tako da mozete ovaj tjedan ocekivati dosta postova. Ali vratimo se mi sada na temu ovog posta, proljece! Nemam ni sama neki zamisao zasto vam ovo pisem. Jednostavno sam sa vama zeljela podjeliti sto cu ja raditi za proljetne praznike i mozda i nekome od vas dati ideju kako da vi iskoristite svoje vrijeme!

1. Fotografirajte
Po meni proljece je jedno od najzanimljivijih godinjih doba. Sva priroda se budi i sve postaje zivo. Mislim da su to odlicni motivi za fotografije. Ako vam je dosadno jednostavno otidite u kratku setnjicu i slikajte. Sada u proljece ima tako puno vrsta cvijeca, biljka i raznih stabala koja bi vam mogla biti odlicna inspiracija za vase fotografije.


2. Izvedite psa u setnju
Sljedeca ideja ne vrijedi za sve vas, ali svi vi koji imate psa sada je odlicno vrijeme da mu pridate jos vise paznje. Vani je jako toplo i lijepo vrijeme pa jednostavno povedite svog psa u kratku setnjicu jer njemu ce to mnogo znaciti, a vi cete korisno provesti svoje vrijeme u prirodi.


3. Prosetajte se
Odmah pored kuce mi se nalzi jedna sumica u koju mi je gust kad god idem. Lijepo i korisno provedem svoje vrijeme u prirodi na cistom zraku. Naravno ako vi nemate priliku da prosetate u nekoj sumici uvijek mozete setati uz obicnu stazicu i opet poprimiti lijep ugodaj.


4. Berite cvijece
Voljeli smo to kao i mala dijeca,a sumljam da to ne volimo i sada. Ja recimo dok god secem sumicom uvijek imam obicaj da naberem barem mali buketic ljubica i preslica te da njime obradujem nekoga. Bilo kakva aktivnost u prirodi zapravo nas cini sretnijima nego sto i sami mozemo ocekivati.


5. Napravite piknik u prirodi
Kao mala sam jako voljela u nasoj sumici ici na piknike. Uvijek bi nasla neko mjesto sa lijepim pogledom i tamo bi sve za piknik postavila na jedan veliki kamen. Iako nisam vec dosta godina imala taj stari obicaj mislim da je to jedan jako lijep nacin kako mozete provesti svoje vrijeme.


6. Provodite vrijeme u prirodi
I za kraj ono i najlogicnije sto vam zapravo i pokusavam poruciti ovim postom je da provodite vrijeme u prirodi. Praznici ce nam brzo proci i opet cemo morati uciti i sjediti u onim dosadnim skolskim klupama tako da provedite to vrijme sto bolje moguce jer ponekad vam i jedna kratka setnjica u prirodi moze promjeniti jedan dosadan dan.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Potrudila sam ga se napisati sto bolje i iskrenije. Ja inace jako volim proljece i to zivu i sarenu atmosferu koja me sama tjera u prirodu. Jednostavno dok vidim kako je vani lijepo vrijeme nije mi do nikakvog mobitela i kompjutera. Ja se nadam da sam i vas malo potaknula i dala nekakvu ideju sto mozete raditi sada u ovo predivno vrijeme.

Ps. prijavite se za giveaway (vrijedi do 30.3.2016) : klikni ovdje

2 komentara:

  1. Odlični predlozi! Uradiću nešto od ovoga, pogotovo ću ići u šetnje. Proleće je stvoreno za to! :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši