ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

My school essentials


I prosao je jos jedan tjedan, a ja vam nisam pisala. Stvarno mi je zao zbog toga, ali jednostavno je takvo stanje. Natrpana sam skolskim obavezama i cak i kada vam namjeravam nesto napisati budem jako umorna pa onda opet ne napisem nista. Ja se nadam da cu sada pisati cesce posto imamo jos samo jedan tjedan skole do proljetnih praznika!!! Iako ce prazniti trajati samo desetak dana ja cu vam se tada potruditi spremiti dosta postova da se ne bi odrzavalo ovakvo stanje. Sto se tice danasnjeg posta odlucila sam se pokazati vam neke stvari koje su moji school essentials i bez kojih ja nikad ne idem u skolu. Pa da vise ne duzimo krenimo!


Prvo sto uvijek nosim u skolu su maramice. Uvijek imam i vlazne i suhe jer nikad ne znam koje ce mi zatrebati. Dok sam prehladena onda znam nositi i dva- tri paketica suhih, a vlazne maramice mi obicno posluze na likovnom ako zamrljam klupu ili odjecu nekom bojom pa da se mogu pobrisati.


Sljedeca stvar koju uvijek nosim, a prepostavljam i svi vi je mobitel. Mobitel mi cesto zatreba pa se uvijek nade u mojoj torbi. Nekad mozda zaboravim nesto donijeti pa mogu nazvati da mi netko to donese ili jednostavno ako imam slobodan sat da se zabavljam uz igrice.


Zatim uvijek nosim nekakav blocic i kemijsku. Inace cesto dobivamo zamjene za neke predmete pa sve to vrijedi zapisati posto mi se vrlo cesto dogadalo da bi to zaboravila i dosla u skolu bez tog pribora. Ja bi vam preporucila da uvijek zapisujete takve obavijesti jer ako pamtite mnogo stvari dosta je moguce da ce vam se sve to pomijesati ili da cete jednostavno zaboraviti.


Onda u skolu uvijek nosim jedno labelo i uz to jedan paketic zvaka ili bombona. Mislim da je svakoj curi u skoli potrebno nekakvo labelo pogotovo ako vam se usta brzo suse, a zvake nosim da si malo osvijezim zadah, a i ne znam svi inace nose zvake u skolu pa zasto da ne odrzimo tradiciju XD


Posljednja stvar koju nosim su gumice za kosu. Inace bas i ne volim vezati rep i nikad ne dolazim sa njime u skolu, ali ga moram nositi zbog tjelesnog pa si ponesem gumice samo zbog toga. Naravno uvijek ih volim imati vise u torbi ako nekome zatreba ili u slucaju da mi neka pukne pa da ih imam vise u rezervi.

Eto to bi bilo to od ovog posta! Znam da se ovakvi postovi vise pisu za pocetak skolske godine, no ja sam ga ipak napisala sada jer jos nije gotova skola i jos uvijek vam mogu posluziti ovi savjeti.Vi mi napisite u komentare koje vi stvari obavezno nosite u skolu i dali se slazete sa mnom oko ovih stvari.

Ps. morala sam promjeniti e-mail adresu, pa ako me zelite kontaktirati za collab post ili sl. od sada mi se javljajte na novu adresu beimaginative139@gmail.com

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post! I ja većinu ovih stvari nosim u skolu, ali bez maramica nikako ne mogu jer sam uvijek prehladjena. Mobitel najcesce ni ne nosim jer se stalno pipkam po dzepovima da vidim da li mi je tu. ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Ja mobitel uskljucivo nosim ako trebam nekoga nazvati. Prije ga nisam nosila,ali mi u posljednje vrijeme nekako sve cesce treba.

      Izbriši
  2. Ja u torbi uvijek imam vodu, maramice, notezić i ženski must have, a mobitel sam od neki dan prestala nositi jer nemam više wi-fi u školi pa mi ni ne treba. ☺

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si me sjetila za vodu! Koliko god mi trebala ja uvijek kazem uzeti cu je sutra pa je opet nemam XD

      Izbriši
  3. Ja sam jedna od onih osoba koja u rancu ima samo poneku svesku i knjigu. Nikada se ne setim da ponesem maramice (a stalno mi trebaju) ili ih neko uzme ili ih izgubim, hahahaha u svakom slucaju odlican post.♥♥

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Nisam ni ja prije sve nosila,ali cesto mi nesto od toga zatreba. Ipak je bolje imati nego nemati.

      Izbriši
  4. Odlican post, bas mi se dopada :-) <3

    NOVI POST !
    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/unicorn-tears.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nosim samo slušalice, jer iskreno ne treba mi ništa više haha. Nisam tako raspoložena za život kada u sedam sati ujutro odem u školu haha.
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu + novi proljetni izgled :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha XD Slazem se, ali eto sto cemo uvijek je bolje imati vise nego manje.

      Izbriši
  6. Iste ove stvari nosim i ja. :) Samo još i dezodorans u stiku i malo ogledalce. :) Post mi je bio jako zanimljiv. :) <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, kao i uvijek! Ja apsplutno svaki dan moram imati labelo ili nesto slicno, ne mogu bez toga!

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši