petak, 4. ožujka 2016.

How to make your own phone case?


Danas sam se malo opustila u izradi nekih DIY projekata. Soba mi opcenito izgleda dosadno i htjela sam je malo oziviti. Kako sam radila razne dekoracije sjetila sam se da bi i vama mogla napraviti neki DIY projekt. Vama sam se odlucila pokazati jedan vrlo lagan i brz nacin da napravite svoju maskicu za mobitel! Pa da vidimo kako sam ja to napravila:

Za izradu maske biti ce vam potrebno: kemijska, prozirna maska, skare, casopis (uzorci) i naljepnice.
Prvo sto cete napraviti je izabrati neki uzorak koji zelite da imate na svojoj maskici. Zatim trebate uzeti proizirnu maskicu i lagano je precrtati na odabrani uzorak. Takoder pripazite da tocno ucrtate kameru i zvucnik. I znaci dok to ucrtate samo izrezite oblik maske.



Dok sve to napravite jednostavno uzmite vas uzorak i umetnite ga u masku. Na pocetku si pogledajte dali su vam sve mjere tocne. Meni je malo uzorak izlazio van pa sam ga dodatno skratila. I nakon toga mozete uzeti nekakve naljepnice i ukrasiti vasu masku do kraja!




I eto to bi bilo to od ovog posta! Ovaj DIY je zbilja jako jednostavan, ali opet izgleda jako lijepo. Moj savjet vam je jos ako vam dosadi jedan uzorak da jednostavno umetnete neki drugi. Na taj nacin cete imati jako lijepu i orginalnu maskicu i necete morati puno trositi na njih kako bi ste imali razne uzorke. Ako se i vi odlucite napraviti ovaj DIY svakako mi posaljite sliku kako vam je ispao na moj e-mail: beimaginative139@gmail.com. Xoxo,

Broj komentara: 12:

  1. Ovo je stvarno divan DIY! Jedna maskica, ali može stalo da se menja. Moraćuda nabavim jednu providnu za svoj telefon i isprobam.☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Slazem se, meni se bas zbog toga i svida :)

      Izbriši
  2. Fenomenalan diy,oduševljena sam maskicom... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobra ideja i super izgleda maskica!
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna ideja! :)
    Tvoja maskica je prelepo isplala, kao kupljena! *0* *0* *0*
    Pokušaću da napravim, mada nisam nešto vešta u sečenju. :D <333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      Nisam ni ja bas, ali ako se potrudis trebalo bi ti dobro ispasti :)

      Izbriši
  5. super izgleda maskica,super ti je blog:*
    http://theebestofme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ideja je ODLICNA! Stvarno si npravila divnu maskicu za mobitel ♡

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši