petak, 18. ožujka 2016.

First giveaway


Hay! Danas je jedan obican dan, ali ipak poseban za mene jer cu vam danas napraviti prvi giveaway na ovom blogu! Za pocetak da vam odmah kazem da pokloncica nema mnogo, ali ipak se nadam da cete me razumjeti jer mi je ovo ipak prvi giveaway koji radim. Pa evo da vas vise ne drzim u neizvjesnosti odmah krenimo na proizvode koje sam vam pripremila:

Prva stvar koju cete dobiti je ovaj Baby lips Pink Punch. Znam da vecina vas vec ima ovaj Baby lips, ali njega sam odabrala bas iz razloga zato sto mi je jedan medu drazima. Pusta kricavo rozi trag na ustima, a takoder ima i predivan miris maline kojemu necete moci odoljeti!



Sljedeca stvar koju dobivate je ova slatka vocna maska za lice. Mirisi na magno i malinu. Do sada jos nisam imala ovakvu masku, posto sam je narucila sa Pink Pande, ali ju je moja mama isprobala i zbilja je odusevljena njome. Tako da se nadam da ce se i vama svidjeti :)



Zatim dobivate ovo Makeup Revolution sjenilo. Nijansica mi se jako svida zato sto je bas nijezna i prikladna. Isto sam takvo sjenilo arucila i sebi i mogu vam reci da sam zbilja odusevljena njime.



I posljednja stvar koju dobivate je ova lijepa plava pletenica narukvica. Jako mi se svidaju ovi pleteni cvijetici koji vam se lako mogu uklopiti uz razne outfite. Zato se nadam da ce vam se i ona svidjeti.



Eto to bi bilo to! Nadam se da vam se svidaju pokloncici. Znam da nisu nista posebno i puno, ali ipak je ovo prvi giveaway na ovom blogu tako da se nadam da razumijete. A sada pravila za one koji zele sudjelovati u giveaway-u!

1.Trebate biti clan bloga (uclanit se mozete na klik na plavu tipku sa desne strane)
2. Trebate ostaviti komentar gdje pise vase ime, e-mail i razlog zasto vi zelite osvojiti ovu nagradu!
3.Trebate imati pristanak roditelja

Pobjednika cu izvlaciti preko random name org-a!
Giveaway traje do 30.3.2016 i vrijedi samo za Hrvatsku!

Sretno svima :* 

Broj komentara: 20:

  1. Stvari su odlicne ♡_♡

    Ana Cvetnić
    carliestardoll@gmail.com

    Ii iskreno, nemam neki razlog zasto bas ja trebam osvojiti nagradu. Ja definitivno mislim a ti trebas inati VISE CLANOVA, ali stvarno! Obozavam tvoje pisanje ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su slike!
    Petra Grčić, upnevergive656@gmail.com
    Ne mislim da bih baš ja trebala osvojiti jer mislim da svi imaju iste šanse, ali najviše bih se veselila ovom rumenilu!♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš odličan smisao za fotografiju, i nemoj brinuti zbog, kako ti kažeš, malo stvarčica, bitna je namjena i da je to od srca!
    Korina Marjanović, korinasvidechanel@gmail.com
    Nekakav poseban razlog za osvajanje ovog paketića nemam jer svi smo mi jednaki i šanse da osvojimo ovajić paketić su nam proporcionalno jednake, ali bi me vrlo razveselilo dobiti ovako nešto jer se ja obradujem i najmanjoj kockici čokolade ako je to znak pažnje i od srca!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Ti si broj 3 ♥
      Stvarno se slazem sa time sto si rekla i jako mi je drago da ti se svidaju nagrade.

      Izbriši
  4. Divne fotografije baš kao i proizvodi koje će osvojiti pobjednica. Najviše me privuklo sjenilo jer je nijansa predivna, Baby Lips sam imala ovakav i potrošila pa bih ga voljela ponovno koristiti. Boja narukvice je predivna i maska izgleda vrlo djelotvorno.
    Zrinka Škiljo, fashiondiary238@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :Drago mi je da ti se svidaju nagrade. Ja sam takoder odusevljena nijansom sjenila.
      Ti si broj 4 :D

      Izbriši
  5. Ja sam iz Srbije tako da ne mogu ucestvovati ali stvarcice su preslatke i prelepe, svaka cast za odabir:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥♥
      Uskoro ce biti i internacionalan giveaway, pa cete svi moci sudjelovati :)

      Izbriši
  6. Za prvi giveaway, ovo je odlično! :)
    Poklončići su divni, posebno ova narukvica, pravi znak pažnje! :) 💜
    Srećno svima! :) <33333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarčice su prekrasne, baš mi se sviđa ova narukvica i maska te bih ju htijela isprobati. ♥
    Lorena Lukša, lorenalora.luksa@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Katarina Jelinić - katarina.jelinic31@gmail.com

    Ovaj giveaway je odličan, meni je stvarno poseban. Ovaj baby lips do sada nisam isprobala i mislim da bi ovo bila odlična prilika :) Maska za lice izgleda izvrsno i mogu samo zamisliti kako predivno miriše. Sve su stvarčiće izvrsne i tko god bio pobijednik sretnik je!! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. 1. Jesam❤
    2. Melani
    melanicuvi2@gmail.com
    Nekog posebnog razloga nemam. Sviđaju mi se pokloni i bila bih vesela jer još nikad nisam osvojila nikakav giveaway ❤
    3. Imam.❤

    OdgovoriIzbriši
  10. 1.Jesam
    2.Dorotea
    dorotea.detelic@gmail.com
    Nemam baš neki poseban razlog,jako mi se sviđaju pokloni i ti imaš savršen blog <3 Rijetko nešto osvojim tako da bi voljela osvojiti ove pokloncice <3
    3.Imam

    OdgovoriIzbriši