srijeda, 30. ožujka 2016.

Cloud bracelets - suradnja


I ponovno je pocela skola, tako da se vracamo starom rasporedu postova. Pisati cu vam dva do tri posta tjedno. Nadam se da ce to biti sasvim dovoljno. Sto se tice danasnjeg posta tema je malo drugacija, a to je moja prva suradnja. Cesto sam vidala mnoge blogerice da sklapaju suradnje sa nekim instagram ili facebook stranicama i ja sam sama imala zelju da sklopim jednu. Kontaktirala sam jednu curu koja ima svoju instagram stranicu preko koje prodaje narukvice, a stranica se zove Cloud bracelets. Mislim da radi stvarno divne narukvice i zbilja sam sretna sto sam bas sa njom suradivala. Takoder ako ste vi zainteresirani da si narucite narukvicu ili vise njih mozete pogledati njezin instagram profil ovdje i svakao je zapratite! A sada da krenemo na narukvice i moje dojmove:

Narukvice sam dobila u ovom slatkom omotu sa "logom" njezine stranice. Sve je bilo jako lijepo i slatko upakirano sto mozete bolje vidjeti na sljedecim slikama! Ja sam dobila dvije divne pletene narukvice. Nisam znala o kojim je narukvicama rijec, ali vam svakako mogu reci da je pogodila sve, a pogotovo boje narukvica. Narukvice su jako "lagane" i mogu se nositi uz razne kombinacije. Mislim da su idealne za sve ljubitelje narukvica i nakita.





Sada kada sam vam ispricala nesto opcenito o stranici i paketicu kojeg sam dobila, vrijeme je i za glavni dio! Znam da sam malo oduzila i pustila vas u neizvjesnosti, ali sada cete konacno moci uzivati u slikama narukvica i nadam se da ce se i vama svidjeti.




I eto to bi bilo to od ovog posta! Ja se jos jednom zahvaljujem Niki na ovim predivnim narukvicama i tome sto je pristala na ovu suradnju. Ako se i vama svidaju ove narukvice mozete pogledati na njezinom profilu kakvih sve ima, a ako ste zainteresirani za narudzbu sve vam informacije takoder pisu u opisu ovdje. Xoxo,

PS. Sutra ide proglasenje pobjednice giveaway-a!!!

22 komentara:

  1. Prelepe narukvice ! :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I'LL FOLLOW YOU BACK <3
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/like-fairy-tale.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa narukvica, sada su svi poceli sa saradnjama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Znam, ali to je tako. Ja ne znam hocu li vise sklapati suradnje jer mislim da mi je i jedna sasvim dovoljna!

      Izbriši
  3. Narukvice su prelijepe *-* ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni bi bas ovaj tjedan trebale stici narukvice jer sam i ja sklopila surandnju s njom :D xD odlican post!

    ✨ kreativanblog.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, koja slucajnost XD
      Jedva cekam vidjeti i tvoje narukvice :D

      Izbriši
  5. Narukvice su prelepe,bas mi se dopadaju. ♥

    Novi post je na blogu,hvala vam ako kliknete na sve linkove ---> MiljanaEasySkillful

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepe narukvice! Pogotovo ona roze sa zvezdama :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni su obje super iako je ta roza bas posebna :)

      Izbriši
  7. Odlicno izgledaju, pravi izbor za proljece :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Narukvice su predivne! Boje su toliko vesele i žive, baš za proljeće! :* ♥

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  9. Narukvice su predivne, stvarno mi se sviđaju! Odličan post! :-)

    javelina03.blogspot.com ☺

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post,stvarno,kvalitet slika je odličan,narukvice su predivne.Drago mi je zbog tvoje prve saradnje <3.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši