subota, 26. ožujka 2016.

Avon - unboxing paketa


Nedavno sam gledala na raznim stranicama i blogovima kako svi hvale Avon i njihove proizvode, te sam se i ja sama odlucila isprobati ponesto. Otisla sam na stranicu Avon Hrvatska i razgledala njihov online katalog. Uskoro sam si narucila jedan paketic koji je dosao u vrlo brzom vremenu sto me je zbilja iznenadilo. Zato sam vam se danas odlucila pokazati sto sam ja to sve narucila i kakav su dojam na mene ostavili ti proizvodi. Pa bacimo se na razgledavanje paketa!

Prva stvar koju sam narucila je ovaj Avon care "set" koji se sastoji od losiona za tjelo i labela. Oboje imaju predivan miris jasmina koji mi se stvarno jako svida. Sto se tice losiona jos ga nisam isprobala, ali ne sumljam da nije dobar. Labelo sam probala i dosta sam zadovoljna. Dobro hidrira usne i ima
 jako lijep miris. Jedina mana je to da se vrlo tesko zatvara pa ga ja moram malo pogurati unutra.


Zatim sam narucila ovu "vodicu" za tijelu o kojoj svi stalno pricaju. Zanimalo me je dali je stvarno tako dobra, a opet osobno ja nigdje nisam vidjela da prodaju nesto slicno pa mi je ovo bila idealna prilika. Moja  vodica je od sipka i manga i ima stvarno predivan miris. Takoder dugo ostaje na kozi i ja sam sve u svemu jako zadovoljna sa njom.


Onda sam narucila ovaj care "set" sa mirisom kakaa. Inace ove proizvode nisam kupila zajedno, vec odvojeno, ali su iz iste "linije" pa sam vam ih pokazala zajedno. Znaci prva stvar koju vam imam reci o ovome je da mirisi bozansveno, ali doslovno! Taj miris kakaa je stvarno predivan i svima bi vam preporucila ove proizvode. Znaci tu ja imam labelo i maslac za tijelo, ali iz ove "linije" ima jos par proizvoda ako vas ne zanima ovo. U svakom slucaju oba proizvoda su stvarno dobra i ako vas zanima nesto malo vise recite mi pa cu vam napraviti recenziju bilo kojeg proizvoda iz ovog posta.


I posljednje proizvode nisam platila niti narucila, vec sam ih dobila besplatno zato sto je paket presao odredeni limit cjene. Takoder osim 3 besplatna proizvoda se dobi i besplatna dostava. Znaci ja nemam rijeci. Avon me je zbilja ugodno iznenadio. Naravno razlog zasto smo dobili ove proizvode je zato sto nisam samo ja narucila ovo vec i moja mama pa nam je zajednici iznos bio 200 kn. A sada sto se tice ovih proizvoda nemam vam reci nesto pretjerano. Oba Planet spa proizvda nisam ni isprobala posto ih moja mama zeli, ali ovaj slatki parfemcic ostaje meni. Ima vrlo lijep i osvjezavajuci miris. Nisam sigurna na sto mirisi, ali mene podsjeca na limun i jabuku.


Na dnu paketa su nas docekali jos razni prospekti i katalozi. Dobili smo 2 nova proljetna kataloga i jedan obican umanjeni prospekt. Ako zelite mogu vam u jednom od narednih postova napraviti prelistavanje tog novog kataloga da i sami vidite sta imaju u ponudi ili barem da vidite neke stvari koje mene zanimaju i ono sto bi vam ja preporucila.


I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio skupa sa slikama. Inace slike su slikane na novoj bijeloj pozadini koju cu u buduce i koristiti. Sto se tice moj cjeloukupnog dojma o Avon proizvodima mislim da ste mogli i sami zakljuciti da sam vrlo zadovoljna. Na stranici imaju cesto razna snizenja i popuste, a proizvodi su im vrlo kvalitetni i dobri. I eto kao sto sam i spomenula ako zelite da vam napravim prelistavanje Avonovog novog paketa recite mi u komentarima pa ce se i taj post naci na mojoj listi. Prije samog kraja da ne zaboravim zelim svima vama koji sutra slavite cestitati Uskrs i da se lijepo provedete. Xoxo,

Giveaway- jos samo 4 dana!!! - Prijavite se ovdje

Broj komentara: 14:

  1. I ja sam cula dosta pohvala, a sprej za tijelo sam imala prije i predivno je mirisao ♡_♡

    ✨ kreativanblog.blogspot.com ✨ --》 novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ocarana mirisom spreja za tijelo ♥

      Izbriši
  2. Svi proizvodi koje si naručila su divni! ❤_❤ Iskreno ništa nisam isprobala ali labello i 'vodica' za telo mi deluju jako primamljivo. :) ❤
    I da, volela bih da napraviš prelistavanje kataloga. ❤❤❤❤❤❤

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Svakako hocu i drago mi je da ti se svida ideja ♥

      Izbriši
  3. Svi proizvodi su divni *-* ♥
    Imam sprej za tijelo i meni je odličan :) ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Avon je nešto predobro, većina proizvoda koju imam me oduševljava, tako ćeš s vremenom i ti biti opsjednuta Avonom vjeruj mi! :D
    Ništa od ovoga nisam isprobala, ali vjerujem da ćeš biti zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vec sam pocela biti XD, pogotovo maslacem za tijelo koji je stvarno divan!

      Izbriši
  5. Ja imam mnogo stvari od Avona i mogu ti reci da je super stvarno❤❤


    http://mlogcomfycorner.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se ♥
      Ja sam takoder jako zadovoljna njihovim proizvodima.

      Izbriši
  6. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Učlanila sam se pa ako želiš uzvrati :)

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Dok sam bila mlađa moje sestre su baš često poručivale Avonove proizvode, a i onda su bili baš dobri. Meni su se oduvek najviše dopadali sprejevi za telo sa mirisnom notom vanile.☺ Odlične si proizvode izabrala.☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Vidjela sam takve sprejeve koje sam takoder zeljela naruciti, sada cu definitivno upamtiti za sljedeci put ♥

      Izbriši