petak, 12. veljače 2016.

Vlog - karneval u Veneciji


I danas vam konacno radim dugo ocekivani vlog iz Venecije! Oprostite sto ste dugo cekali, ali jednostavno nisam bas imala ideju kako da vam napisem ovaj post posto ovo nece biti kao i svaki drugi standarni vlog. Razlog toga je sto smo samo razgledavali grad, kupovali i sl. pa vam tu nemam pisati nekakav posebam slijed dogadaja. Ali ne brinite se ja cu se svejedno potruditi da vlog ispadne dobro. Znaci reci cu vam neke zanimljivosti o Veneciji koje nam je ispricao nas vodic, a nakon toga moje dozivljaje i utiske. Tako da krenimo sa laganim uvodom o Veneciji!

Venecija se nalazi na cak 118 manjih otocica u mocvarnoj venecijanskoj laguni u venecijanskom zaljevu na sjeveru Jadranskog mora. Otocici su povezani mnogim mostovi koji su specificni za Veneciju. Laguna se prostire uz talijansku obalu izmedu usca rijeke Po i rijeke Piave. Trg svetoga Marka (Piazza San Marco) je glavni gradski trg u Veneciji. Trg je sredisnja znamenitost i uvijek je pun turista i fotografa. Takoder u Veneciji se nalaze mnoge stare znamenitosti kao naprijer: Duzdeva palaca, bazilika sv. Marka ili bazilika sv. Marije od Zdravlja. Jos jedan pojam za koji ste mozda culi su gondole. Gondola je camac za plovidbu plitkim vodama, te je tako jedinstven za Veneciju i njezine brojne kanale cime simbolizira ugled romanticnog grada.



Sto se tice mog osobnog iskustva vec i sami mozete primjetiti da sam se zbilja lijepo provela i po meni je Venecija jedan od najljepsih gradova koje sam posjetila. Mi smo Veneciju posjetili u vrijeme karnevala sto mi se je najvise i svidjelo. Kod nas je karneval skroz druga prica. U Veneciji je obicaj da ljudi secu po gradu, u kaficima, ducanima u raznim i neobicnim maskama. Specificne su im one maske za lice koje se nazivaju venecijanske maske (ostaviti cu vam slike dolje). Ja sam se taj dan htjela uziviti pa sam i ja postala dio karnevala kupivsi si jednak tip maske. Takoder nece vam biti cudno ako vidite kako neki umaskirani ljudi poziraju turistima, a najvise ih mozete vidjeti na trgu sv. Marka udjeno i glavnom trgu. Jos jedna zanimljiva stvar u vezi Venecije je to sto oni nemaju nikakva prijevozna sredstva posto je Venecija grad na vodi. Jedino imaju nekakav tip autobusa za sto sam se na pocetku cudila zasto vucu kofere po gradu, ali to su zapravo neki tipovi brzih brodova kojih iz voze do obliznjih otoka. Kada smo se vozili do same Venecije vodic nam je ispricao sve o projektu koj ise provodi kako bi se Venecija zastitila od poplave jer je kao sto sam i rekla Venecija je grad na vodi. I eto to bi bilo to sto vam ja imam reci, a sada cu vam pustiti da do kraja uzivate u slikama!




















I eto to bi bilo to! Nadam se da vam se je svidio post skupa sa slikama :) Posto sam primjetila da vam se dosta svidaju vlogovi od sada cu ih raditi cesce. Takoder mi recite kako vam se svida Venecija i dali bi ste je ikada posjetili. Po mom misljednju zbilja je vrijedno. Nije tako daleko, a mozete vidjeti svastva lijepo. Takoder se nadam da ste cak i naucili nesto novo o Veneciji jer ja zbilja jesam i sve te pricice koje sam cula su zbilja predivne tako da ako ikad budete imali priliku posjetiti ovaj divan grad ja vam ga toplo preporucujem :* I jos prije samog kraja posta cu vam posljednji put pitati u vezi giweaway-a. Znaci svi vi koji ste iz Hrvatske i sudjelovali bi u giweaway-u ukoliko bi ga napravila napisite mi to u komentare. Do sada svi koji su mi odgovorili su iz Srbije i po toj informaciji ne bi bilo giweaway-a, ali ja cu vam dati jos jednu sansu da vidim bilo se ipak isplatilo napraviti ga.

Broj komentara: 16:

  1. Odlican post! Stvarno sam ljubomorna sto si posijetila Vebeciju! Slike su predivne i stvarno si se dobro provela (ocito) ❤

    ✨ kreativanblog.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
  2. Super slike,nadam se da si se divno provela ♥

    Pogledaj moj blog i uclani se,ja sam se vec uclanila na tvoj blog ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi ljudi se nisu čudili kada si ih slikala u maskama? :D
    Slike su predivne, hvala ti što si nam pokazala Veneciju. :)
    Po meni, ovo je mesto koje bi svako barem jednom u životu trebalo da poseti, veličanstveno je. *0*
    Ja roditeljima već polako predlažem Veneciju za ovogodišnji odmor, iskušaću sreću. :D
    Kao što sam rekla, iz Srbije sam, pa ne mogu učestvovati, ako misliš da ima dovoljno osoba iz Hrvatske koje bi učestvovale, organizuj giveaway, ako ne, nemoj, tvoja odluka. :) :) <33333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisu, to ti je njima normalno sada u vrijeme karnevala XD
      Hvala ti i svakako se slazem ♥
      Sretno! Ja roditelje nagovaram vec godinu dana i konacno su pristali XD Moja preporuka ti je da ides u vrijeme karnevala jer jer tada izgleda najmagicnije.

      Izbriši
  4. Odličan post! Slike su predivne, sigurno si se predivno provela. <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. hi nice blog follow for follow via GFC?
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao, verovatno ti je bilo mnogoo lepo, ja bih se oduševila jer obožavam Veneciju...
    Ovi ljudi sa maskama su mi najzanimljiviji... :) <3

    Ja sam u tvoj blog učlanjena pa ako želiš učlani se i ti u moj.. <333

    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su oni vrlo interesantni. Ima ih jako puno i svi nose vrlo kreativne i dosta drugacije maske, nego mi za vrijeme karnevala :)

      Izbriši
  7. Vidi se da ti je bilo prelepo po slikama. Venecija je inače jedan od romantičnih i lepših gradova pa ne sumnjam u to da si se lepo provela. :)


    www.alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši