utorak, 9. veljače 2016.

Valentine's day card - diy


Iako ste vjerovatno ocekivali  vlog iz Venecije za danas sam vam se ipak odlucila napraviti jedan Diy post, no odmah nakon ovoga mozete ocekivati vlog, obecajem! Diy sam prilagodila temi Valentinova koji cemo proslaviti ove nedjelje. Iako nisam zaljubljena odlucila sam napraviti jednu cestitku kako bi vama dala neku ideju ili barem inspiraciju za vasu vlastitu. Pa krenimo!

1. Prvo sto trebate je odabrati neki kolaz papir i presaviti ga po sredini. I nakon toga ga jednostavno razrezite po sredini i ponovno presavijte.


2.Nakon toga uzmite bilo kakav kolaz, ja sam odabrala crveni i onda ga presavijete na pola. Nakon sto to napravite nacrtajte srce i izrezite ga. Tako cete dobiti dva potpuno ista srca i necete se morati previse muciti da ih uskladite.


3.I nakon crvenih srca tu dolaze malo manja bijela srca, ali vi mozete uzeti bilo koju drugu boju. Za izradu tih drugih srca koristite jednak postupak kao i za veca, samo nacrtajte manje srce :)


4. Sada kada ste napravili osnovni dio poslozite si srca na mjesto gdje ih zelite zaljepiti. Sto se tice bijelih srca njih trebate presaviti na pola kao sto mozete vidjeti na slici. I sada ih po sredini namazite ljepilom i zaljepite ih u veca crvena srca.


5. Nakon toga uzmite nekakve flomastere ili ukrasne kemijske i bacite se na dekoriranje. Prvo si sa olovkom lagano nacrtajte usta i kasnije ih podebljajte kemijskom. Osim tog osnovnog dijela vi mozete dodati i neku vasu vlastitu dekoraciju!



6. I eto gotova je vasa cestitka! Ovaj diy je jako jednostavan, a izgleda jako lijepo. Za kraj vam samo preostaje da unutra napisete vasu poruku. Ja sam dodatno jos unutra zaljepila bijeli papir kao za podlogu jer mi je nekako lijepse izgledalo, no vi ne morate ako ne zelite.



Eto to bi bilo to od ovog posta! Inace do sada nikad nisam radila Diy postove, a kada jesam uvijek bi mi lose ispali. Tako da se nadam da vam se ova ideja svida i da cete je i vi pokusati napraviti. Ako napravite svakako mi posaljite sliku na moj mail beimaginative139@gmail.com. I samo prije kraja da vas jos jednom pitam da mi kazete u komentare dali da odrzim giveaway povodom 50 clanova koji bi vrijedio samo za Hrvatsku? Na zalost ne moze biti internacionalan, ali dok  sakupim malo vise clanova i dok vas bude vise svakako mozete ocekivati mnogo darivanja. Xoxo,

Broj komentara: 8:

  1. jako lep post,cestitka je bas slatka,uclanila sam ti se na blog nadam se da ces mi uzvratiti.pozz

    chocolatemuffin555.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoo, bas je preslatko! :*
    Ja nisam zaljubljena, nemam decka, i preskocicu atmosferu dana zaljubljenih oove godine, haha... <3

    Inapace, poseti i ucpclani se ako zepelis, molim te i hvala! :D http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Ma nisam ni ja bas u toj fazi, ali eto XD

      Izbriši