ponedjeljak, 15. veljače 2016.

17 random questions tag


Pred nekoliko dana na mail me je kontaktirala Sanja sa bloga Girl with flowers i pitala me dali zelim da napravimo collab post. Iako sam vam jucer planirala napisati post ipak sam ga odgodila. Odlucila sam prihvatiti collab posto je Sanja novija u svijetu bloganja i mislim da joj se svakako treba pruziti sansa i podrska. Tema za koju smo se odlucile je 17 random questions tag. Mislim da je tag vrlo interesantan i da ce vam se svidjeti. Pa da vise ne duzimo krenimo na pitanja!

1. Kako si dosla do svojeg imena za blog?
Inace blog mi se je prije zvao Be yourself, ali kad sam slucajno naletila na blog istog imena odlucila sam ga promjeniti u Be imaginative. Htjela sam da mi ime bloga bude inspirirano nekim citatom, a opet jedinstveno :)

2. Ako bi mogla promijeniti svoje ime, koje bi to bilo i zasto?
Najvise mi se svida ime Andrea i ne znam jednostavno sam se uvijek tako zeljela zvati.

3. Ako bi mogla vratiti vrijeme i dati sebi savjet, koji bi to savjet bio i zasto?
 Hmm, pa ne znam mozda "Nemoj dozvoli da te drugi iskoristavaju." Razlog je jednostavan. Jednostavno nekim ljudima sam vjerovala i previse, a na kraju su me "iskoristavali" za svoje potrebe, a kada je meni nesto trebalo oni nisu bili pored mene da mi uzvrate pomoc.

4. Koliko si bila stara kada si naucila raditi balon od zvakacih guma?
Ne sjecam se bas, ali misli da sam imala jedno 6-7 godina.
   
5. Cime si se htjela baviti kada si bila mala?
Uvijek sam mastala o tome da budem frizerka, cak mi se je baka prije time bavila pa je imala svoj salon u kojem sam se ja uvijek igrala i frizirala druge.

6. Sto narucujes u Starbucksu?
Kako mrzim ovo pitanje!!! Mislim da vam je dovoljno reci da kod nas nema Starbucks-a :(

7. Na sto si se najvise smijala?
Ja vam se cijeli zivot smijem, tko zna vise za sto sam se najvise smijala XD
  
8. Ako bi mogla svirati bilo koji instrument, koji bi to instrument bio i zasto?
Oduvijek sam zeljela svirati klavir, iako ne znam zasto. Jednostavno mi se svida???
   
9. Sto najvise volis raditi kada si nervozna/u stresu?
Ne znam :/ U takvok situaciji radim prvo sto mi padne na pamet da sakrim to da sam nervozna iako se to vidi iz aviona XD
  
10. Koji je tvoj najdrazi film?
Monte Carlo zauvijek >3
  
11. Koja je hrana bez koje ne mozes zivjeti?
Musaka i lazanje, mmm XD
  
12. Koji je tvoj najdrazi desert/slatkis?
Za desert bas i ne znam, a slatkis Oreo.

13. Tvoj najdrazi "dodatak" na pizzi?
Gljive! Mozda nekima zvuci cudno jer vecina mojih prijatelja ne podnosi gljive, ali meni jednostavo pizza nije pizza bez gljiva.
  
14. Dali bi rade imala moc da citas drugima misli ili da budes nevidjljiva?
Obje moci su super i ovo je zbilja tesko pitanje, ali kad vec moram reci cu citanje misli. Tako bi mogla znati sve sto drugi misle i kako trebam postupiti sa nekim osobama. Trebam li im vjerovati ili ne.

15. Sto si radila za svoj zadnji rodendan?
Isla sam na pizzu sa frendicama XD

16. Ako bi imala neku sebicnu zelju  koja bi to bila i zasto?
Pa mozda da imam matematiku 5. Matematika je moja losa strana, a i uciteljica koju imamo XD, ali u svakom slucaju to bi mi dosta znacilo za upis u zeljenu srednju skolu.

17. Sto OMGHHKP znaci za tebe?
Cek, sto? Nemam pojma, stvarno.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio tag i moji odgovori. Takoder pogledajte i Sanjin post ovdje. Sto se tice nominacija svi mozete napraviti ovaj tag i ako ga napravite obavjestite me da ga pogledam. Takoder ako netko od vas zeli da napravimo collab post mozete me kontaktirati na moju mail adresu: beimaginative139@gmail.com pa cemo se sve dogovoriti.  Xoxo,

Broj komentara: 16:

  1. Tag je stvarno interesantan, i ti si odlicno odgovorila <3

    P.S. Nominovala sam te za jedan tag na mom blogu, radi se o ,,Tagu za svaku blogerku''... Pogledaj i odradi ga ako zelis <3333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Hvala i na nominaciji, rado cu napraviti tag!

      Izbriši
  2. Odgovori su vrlo zanimljivi, kao i pitanja. :)
    Sanjin blog sam odnedavno počela da pratim, zaista je sjajna! :)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. MORAS NAUCITI DA SE NE ZNAM PISE ODVOJENO!!!TO JE JAKO BITNO JER SI BLOGERKA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ispravila sam gresku.
      Ajme nisam ni sama bila svijesna da sam toliko puta krivo napisala, a inace mi gramatika ide dosta dobro.

      Izbriši
  4. Ovaj tag mi je jedan od omiljenih , super su pitanja kao i tvoji odgovori
    Novi post ----> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  5. Tag jest bas zanimljiv sa fora pitanjima :) Ja sam ga isto, ali vec daavno radila i na svojem blogu :')

    ❤ kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se!
      Da vidjela sam ga i na tvom blogu :)

      Izbriši
  6. Tag je skroz gotivan ;) ja ga takodje planiram uraditi u skorije vreme :)

    saplaneteperlica.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno napravi, ja cu ga rado procitati ♥

      Izbriši
  7. Nisu fer sto stavljaju ova Starbucks pitanja hahahah

    Na mom blogu je novi post "Neka poveruju da si celebrity" pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Tag je bas zanimljiv,mogla bi ga i ja napravit kad budem imala malo vise pratitelja i citatelja:)<3

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/savjeti-za-sminkanje.html

    OdgovoriIzbriši