utorak, 5. siječnja 2016.

Recenzija- Labello Lip butter


Hay! I danas sam konacno uspijela uhvatiti tracak svijetlosti i napraviti vam slike za post. Od sad pa na dalje koristiti cu ovu bijelu pozadinu, tako da se nadam da vam se svida. A za danas sam vam pripremila recenziju Labello-vih lip Butter-a. Ja imam Raspberry Rose i Vanilla & Macadamia. Tako da cu vam napisati moje utiske o oba proizvoda. Inace imam ih duze i mozda vam pakiranje izgleda drugacije, a to je zato sto je ovo starija verzija pakiranja. Sada su izasle nove verzija pakiranje. Znaci isti je proizvod i sve samo sto se malo pakiranje razlikuje. Pa da vise ne duzim krenimo na temu:


Znaci prvo labelo koje cu vam predstaviti je Raspberry Rose. Pakiranje sadrzi 16,7 g/ 17 ml.  Takoder ovo labelo ima predivan miris maline. Dok ga stavite na usne pusta lagani providni trag. Jedan od vecih razloga zasto volim ovo labelo je zato sto na usnama izgleda potpuno prirodno i zbilja ih dobro hidrira i njeguje. A sada da vam kazem nesto opcenito o oba labela:

Oba labela sadrze 16,7/17 ml. Mozete ih kupiti u DM-u ili nekoj drugoj drogeriji po cjeni od 18,90 kn. Njihova hidrantna formula sadrzi shea maslac i bademovo ulje te pruza intezivnu hidraciju i njegu usana.  Njegujuca formula arome ostavlja mekane usne te im taje lagani sjaj.


Sljedece labelo koje cu vam predstaviti je ovo po nazivu Vanilla & Macadamia. Tako da ste vjerovatno vec mogli zakljuciti da mirisi na vaniliju i makadamiju. O njemu vam imam reci dosta slicne stvari kao i o predhodnom. Znaci posto dobro hidrira usne ja ga najvise volim nanjeti u nekoliko sloja navecer prije spavanja pa mi usne ujutro budu meke i hidrirane.

Takoder oba labela su masna i vlazna te eliminiraju osjecaj zatezanja na usnama. Sto se tice pakiranje malo je manje prakticno i nije bas higijenski, tako da dok ga jos imate pri vrhu ga rade nanosite kao i svako drugo labelo ili balzam za usne.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Ja sam se potrudila sto bolje opisati proizvode i nadam se da sam uspijela u tome. Vi mi recite koje je vase misljenje o ovim labelima i koje vi imate. Xoxo,

Broj komentara: 10:

  1. Cula sam da ovu vanilu mnogi hvale zato sto ima prelep miris. Odlicna recenzija. Moram nabaviti ova labella
    Novi: DIY POST
    Prosli: Recenzija nivea kreme
    Novi izgled bloga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Oba imaju predivan miris tako da koj god odaberes neces pogrijesiti.

      Izbriši
  2. Ajme kako dobar post ♥
    Objavljuj ovakve postove češće ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Drago mi je da to se svida ova vrsta postova, biti ce jos takvih.

      Izbriši
  3. Imam ovo labello od maline i mislim da je sjajno,obozavam ga i odlicna recenzija,svaka cast:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako si lepo odradila recenziju! Ja imam od maline i bukvalno sam njime oduševljena! Hidrira moje usne fantastično.

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      I slazem se da odlicno hidriraju usne.

      Izbriši
  5. Ja sam jučer kupila ovaj od vanilije i makadamije i mogu reći da odličnoooo miriše :)

    OdgovoriIzbriši