subota, 23. siječnja 2016.

Mojih 5 omiljenih blogova - collab post


Hay! Danas mi je bas dobar dan. Umjesto 8 sati u skoli sam imala 5 tako da sam nakon ucenja imala vise vremena za blog i pisanje. A za danas vam donosim malo drugaciji tip postova, a to je collab post. Collab post pisem sa Hannom sa bloga "Hanna's messy corner koji mozete posjetiti ovdje.  Prepostavljam da svi vi dobro znate sto je collab post, ali da ukratko objasnim. To je post koji pisu dvije bloggerice na istu temu te se na taj nacin promoviraju, a i bolje upoznaju.


Tema collab-a za koju smo se mi odlucile je "Mojih 10 omiljenih blogova."  Ja inace nemam 10 omiljenih blogova, tako da vam ja radim "Mojih 5 omiljenih blogova, a Hanna 10. Znam dosta dobrih blogova koje bi mogla uvrstati na ovu listu, ali jednostavno ih ne pratim dovoljno dugo da bi sluzbeno mogla reci da su mi omiljeni. Pa eto nadam se da razumijete. A sada prijedimo na temu!


Prvi blog koji cu vam spomenuti je Innisall (prije se zvao All for you). Kod njega ne vidim nikakve zamjerke. Ima jako lijep i uredan izgled bloga. Takoder jako mi se svida kvaliteta i stil postova, a da ne govorim kako ima lijepe bannere za postove. 

Blog posjetite ovdje


Style On First Place je zapravo jedan od prvih blogova koji sam pocela pratiti. Kod ovog bloga me je najprije privukao sadrzaj postova, a kasnije i lijep izgled bloga. Nije prenatrpan i ima sve sto je potrebno na njemu. Jako mi se svida nacin na koji Milica pise i uvijek ime raznolike teme.

Blog posjetite ovdje


Sljedeci blog je Anja's diary.Blog mi se svida zato sto je malo drugaciji od ostalih. Anja pise postove vise u lifestyle stilu sto me je i privuklo kod njezinog bloga. Takoder dava razne savjete i pise o stvarima sa kojima se suocavamo u zivotu. Jako mi se svida njezino pisanje i njezini postovi vecini mogu biti od velike koristi.

Blog posjetite ovdje


Iduci blog je Fashionholic- yeahh. Ovaj blog mi se svida zato sto ima raznog sadrzaja za nas teenagere. Najvise ima outfit i make-up postova, ali tu se nadu i ostale teme. Takoder po meni su slike vrlo vazna stvar kod blogova i mogu vam reci da mi se slike iz postova kod ovog bloga jako svidaju. Vecina slika je slikano na bijelij pozadini koja se meni jako svida.

Blog posjetite ovdje


I posljednji blog je vama vec svima dobro poznat, a to je Tijana's diary. Mislim da su tu rijetki koji nisu culi za Tijanin blog. Meni se njezino pisanje svida zato sto je nekako orginalno. Ona pokusava biti drugacija od drugih i to je privuko pozornost vecinu blogger-a, a i citatelja tako da sada ima veliki broj pratitelja. Takoder Tijana je nedavno pokrenula svoj youtube kanal pa je malo manje aktivna na blogu, ali po meni je to totalno razumno jer to su dvije obaveze + skola.

Blog posjetite ovdje

Eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Ako jos netko od vas zeli napisati collab post sa mnom mozete me kontaktirati na moju mail adresu beimaginative139@gmail.com. I svakako ne zaboravite pogledati i Hannin post ovdje . Xoxo,

Broj komentara: 12:

  1. Hvala ti puno, drago mi je što voliš da čitaš moj blog ♥ I ja pratim i volim sve navedene blogove, slažem se da su odlični, svaki na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni su ovi jako dobri :) Style on first place je jedan od najboljih blogova.Super je tema :)Uživala sam u čitanju :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo volim sve blogove gore navedene. Odličan post. Sviđa mi se kako pišeš!
    http://svetjednedevojke.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Takodje, obozavam ove blogove, odlicno si ih opisala <333 :*

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratimo iste blogove, a ubedljivo mi je najbolji Anjin od navedenih. Odličan post. :)

    Novi post: Senny

    OdgovoriIzbriši