nedjelja, 3. siječnja 2016.

It's finally snowing


Danas sam se probudila kao i svaki drugi dan. Digla sam roletu i sasvim neocekivano vidjela bjelinu. Pao je snijeg. Svi krovovi su bili bijeli. Ja sam odmah istrcala iz kreveta obukla se i uzela fotic. Odlucila sam vam uslikati tu ljepotu. Inace u mom kraju jako rijetko pada snijeg zato sto se nalazimo uz more, tako da dok padne zbilja je lijep dozivljaj. A sad cu vas pustiti da uzivate u slikama:







I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svidaju slike. Znam da je ovaj post malo drugaciji od ostalih, ali ja se nadam da vam se svejedno svida. Sutra vas cekaju moji favoriti Prosinaca. Tako da se vidimo tada.  Xoxo,

4 komentara:

  1. Znaci konacno. Kada sam se probudila i ugledala sneg onoo '' kezz ''. Vise uzelela sam se snega, konacno je sada pao! ♥
    Poseti moj blog ovde: http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se.
      Kao sto sam i rekla ovdje rijetko pada pa dok padne je zbilja posebno :D

      Izbriši
  2. Jako lepe slike! Kod mene je tek danas pao, ali onaj pravi! Ceo dan veje ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      I kod mene je tek danas prvi put pao, ali ja se nadam da nije i posljednji put.

      Izbriši