ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

How to write a book?


I dobrodosli u jos jedan moj post! Danas ce to biti nesto malo drugacije i nadam se da cu se snaci i u tom stilu pisanja. Do sada sam samo pisala beauty i fashion postove, ali sam uvijek zeljela isprobati nesto novo sto mi je malo teze islo. Kao sto mozete vidjeti danas ce to biti post "Kako napisati knjigu." Sigurno vam se cini glupo posto nisam ja tu nikakav profesionalac niti pisac, ali jednostavno sam citajuci mnoge knjige dobila dosta inspiracije i zeljela sam je podjeliti sa vama. Pa krenimo!

Naslov
Naslov je jedna od najvaznijih stvari, ali takoder i dosta teskih. Naslov uvijek treba biti povezan sa tekstom, ali takoder mastovito osmisljen. Za naslov si uzmite u primjer knjigu "Greska u nasim zvijezdama." Naslov je dosta mastovito osmisljen, a opet povezan sa pricom.

Tematika
Sto se tice tematike tu morate dosta razmisljati. Probajte odabrati nesto sto najvise volite citati jer cete imati dosta iskustva sa takvim tekstovima. Takoder mozete odabrati neku temu sa kojom ste imali iskustva. Tako da mozete pisati o sebi, ali naravno ne morate to dati u znanje.


Radnja (tekst)
I dosli smo i do najglavnijeg i najtezeg dijela, a to je zapravo prica. Kako biste poceli pisati nesto uvijek gledajte da imate puno inspiracije na tu temu, a ne samo par stranica jer jasno da to ne moze biti dovoljno za jednu knjigu. Kao sto sam napomela i prije mozete pisati o nekom svom iskustvu ili dogadaju samo sto ne trebate napomenuti da ste to vi, vec mozete promjeniti imena i izglede likova. I jos jedna ideja za temu vase price je da je izmislite. Ako imate neku inspiraciju smislite pricu koja naravno daje i neku vaznu lekciju (pouku).

Inspiracija
Za sve sto pisete vam treba inspiracija, pa tako i za knjigu. Ne znam koliko vas inspiriraju citati, ali ako pronadete onaj pravi sigurna sam da ce vam se ideje same prikazati. Citati su ipak stvoreni kao neka poduka ili iskustvo u zivotu sto vam moze biti glavni temelj price.


Korice
I dosli smo i do posljednje stvari, po meni i najmanje vazne. Sigurno se sada cudite kako najmanje vazne. Da tocno ste procitali. Moj moto je uvijek bio "ne sudi knjigu po koricama" jer one zbilja nisu vazne. Bitno je ono sto je unutar knjige. Ovaj citat se takoder moze odnositi na ljude i meni je zbilja promjenio pogled na sve. Zato bi ja rade stavila najobicnije korice, ali zato ono sto unutra pise bi bilo posebno.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se svida zato sto je ovo nesto potpuno drugacije do sada. Takoder nadam se da je tema kreativna, a i naravno da ce vam ovi savjeti posluziti. Ako ne za pisanje knjige mozda bar za neke druge tekstove.

Moja pitanja za vas su:
1. Jeste li ikad pozeljeli napisati knjigu?
2. Sto vi mislite o ovome sto sam rekla. Sto je uistinu bitno kod knjige?
3. Svida li vam se ovaj tip postova? Ako da zelite li da nastavim pisati slicne postove?

Xoxo,

Broj komentara: 6:

  1. Izvini, citat je od Zoelle? :D Svidja mi se post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ne, tako sam samo ubacila slike nekih knjiga koje sam citala. Malo je zbunjujuce. Ali uglavnom ne znam ciji je citat, ali meni se svidjeo :)

      Izbriši
  2. Divno si objasnila,čak se pronalazim i u nečemu jer pišem dnevnik:) A naslov je najbitniji ...super:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Drago mi je da je ipak nekome posluzio ovaj post ;)

      Izbriši
  3. Divan post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši