petak, 8. siječnja 2016.

Dm haul


Hay! Znam da jucer nisam pisala iako sam vam sve spremila za post, ali sam iznenadno trebala ici u grad pa nisam stigla. No ipak mi je to dobro posluzilo posto sam bila u Dm-u pa sam kupila par stvarcica. Tako da vam danas radim Dm haul. I da prije nego sto pocnemo zeljela bi vam se svima zahvaliti na lijepim komentarima iz proslog posta i hvala svima koji su ga procitali posto nam je to najcitaniji post do sada. Tako da ako vam se svida takav tip postova recite pa ce u buduce biti jos takvih. A sad da vise ne duzim krenimo:


Prvi proizvod je ovaj gel za tusiranje od Afrodita cosmetics. Inace nikad nisam koristila ni jedan njihov proizvod, ali sa ovim sa odusevljena. Ima predivan miris vanilije u koj sam se doslovno zaljubila XD Takoder kao sto mozete primjetiti unutar sadrzi nekakve mrvice, a to su zapravo njezne cestitce kakaa koje dodatno neguju kozu. 


Sljedeci proizvod je ova Wild Shine lak. Meni se jako svida ova nijansa i to je totalno nesto novo za neme posto do sad nikad nisam imala slicnu boju. Takoder ima dobru cetkicu. Nisam ga jos isprobala pa ne znam koliko dugo stoji na noktima, ali dok ga isprobam javim vam utiske.



I posljednji proizvod je ovaj Flash Nude "ruz" od Rosala. Iako ga jos nisam isprobala imam od iste ove srije Morning Rose i dosta sam zadovoljna njime. Posto je Morning Rose malo tamnija nijansa roze odlucila sam se isprobati i ovu Nude nijansu, posto dosta volim takve boje. Takoder ovaj ruz sadrzi Shea maslac te vitamin A i E.


Takoder kupila sam jos jednu stvar, ali ne u Dm-u a to je ova slatka preklopna maskica za mobitel. Sa prednje strane ima prozirni dio u kojem se moze vidjeti koliko je sati, a pri dnu mali dio preko kojeg se direktno moze javiti na poziv. Ako vidite iza ovaj mali izrez, to je stakal za mobitel da moze stajati na stolu ako gledati neki video, film...

Eto to bi bilo to od ovog posta! Znam da nije nista posebno posto nema mnogo stvari, ali ja se svejedno nadam da vam se je svidio. Xoxo,

Broj komentara: 14:

  1. Obožavam taj gel za tuširanje, on mi je omiljeni iz te kolekcije, mada ni mirisi pistaća i maline me nisu razočarali.☺ Stvarno su odlični. Jedva čekam utiske o laku, baš je lepa boja.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je definitivno taj gel najvise odusevio od svega ;)

      Izbriši
  2. Gel za tuširanje i lak izgledaju super :D <3

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Maskica je prelepa :) Isprobala sam ovaj Afroditin gel za tuširanje - predivan je i prelepo miriše, ali je dosta gust pa se brzo potroši :) I ona sa pistaćima je sjajan, probaj ako budeš imala priliku :)


    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥
      Vidjela sam i taj u trgovini, ali me je ovaj potkupio sa mirisom XD

      Izbriši
  4. Super post,drago mi je da si se malo nakupovala stvarcica hehe..Maskica je super i bas mi se svida ovo Rosal lip balm,bas izgleda lijepo. Takoder ova boja laka mi se mnogo svida,odlicna je!

    novi post--> beautyshapas3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Maskica za telefon mi je predivna! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je jako zanimljiv I uživala sam tokom čitanja!Sve što si kupila je odlično.Od svega najviše mi se dopada maskica.Preslatka je.Slike su odlične .IMala sam isto labelo I odlično je.Boja laka mi se dopada.

    Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    Ukoliko se učlaniš u moj blog,uzvratiti ću ti.Samo mi reci putem komentara.Imam Q&A ,pa postavi par pitanja,mnogomi to znači...

    OdgovoriIzbriši