subota, 16. siječnja 2016.

Dijetne palacinke- recept


Hay! Znam da nisam pisala ove dane, ali jednostavno nisam imala inspiracije. Kao da sam vec sve ideje istrosila. Ali ne brinite se svaki blogger ima period kreativne blokade. Inspiraciju za ovaj post sam dobila jednostavno pripremajuci ove palacinke, pa zasto da vam i nedam recept? Inace razlika u ovim palacinkama je to sto su dijetne i imaju manje kalorija od obicnih, a meni su pre ukusne. A sada krenimo na recept:

Za pripremu ce vam biti potrebno:
2 jaja, mlijeko, gustin, limun, ulje i mamazi

Smijesa
Prvo trebate u neku plasticnu posudu razbiti 1 jaje (za 4 palacinke) li 2 jaja (za 8 palacinka).
  Zazim u to trebate dodati mlijeka. I onda u sve to gustin . Nakon sto ste sve do dodali onda mozete krenuti miksati. Dok zavrsite sa miksanjem naribajte malo limunove korice i jos malo izmiksajte smijesu.  Sada kada je smijesa gotova u tavu ulijte ulje i zagrijte ga. I nakon toga mozete krenuti raditi palacinke!

Na kraju palacinke namazite nekim namazima i jos ih mozete politi nekim preljevom i vase palacinke su gotove!


I to bi bilo to od ovog posta! Malo je drugaciji, ali nadam se da vam se svida :D Takoder ako isprobate ovaj recept javite mi utiske ili mi posaljite sliku na mail: beimaginative139@gmail.com. Nadam da sam vam sav postupak dobro objasnila, ali ako vam nesto nije jasno slobodno pitajte.

2 komentara:

  1. Mmm izgleda slasno :') Izgled bloga ti je predivan!

    ♥ kreativanblog.blogspot.com ♥ - ako imaš minute, značilo bi kada bi posijetila moj blog I možda ga zapratila :')

    OdgovoriIzbriši