srijeda, 6. siječnja 2016.

Cura na netu - moji utisci


Svi vec dobro znate da jako volim recenzije. To su takoder moji omiljeni tipovi posta za citanje, a i za pisanje. Za danas sam vam odlucila napraviti nesto drugacije, a to je recenzija knjige. Tko kaze da su recenzije samo za beauty proizvode? Iako sam Curu na netu procitala jos ovog ljeta nikad nije kasno sa je malo prokomentiramo. Znam da vas je vecina procitala ovu knjigu, no osim opisa knjige takoder cu vam iznjeti svoje misljenje pa je mozemo zajedno prokomentirati! Prvo krenimo sa kratkim opisom za one koji neznaju o cemu je rijec:

Penny je tajanstvena i povucena srednjoskolka koja pise anonimni blog pod imenom Cura na netu. Na blogu se suocava sa dvojbama i strahovima i kojima ne govori nikome osim najboljem prijatelju Elliotu. Nakon sto je stara prijateljica skorz osramoti prema drugima i stvari izmaknu kontroli Penny odlazi na poslovni put sa svojim roditeljima u New York. Tamo upoznaje tajanstvenog decka Nou u kojeg se zaljubljuje i s njim  provodi bozicne praznike. No kad se vrati kuci, na vidjelo izlaze njegove tajne, a njezin blog naglo krene gubit pratitelje.


Sto se tice autora vec svima je jako dobro poznata, a to je Zoe Sugg ili nama vise znana Zoella. Zoe Sugg ima samo 24 godine, a smatraju je kraljicom cyberspacea. Njezine vlogove na YouTubeu redovito prati gotovo 9 milijuna ljudi. Dobila je mnoge nagrade i zaraduje milijune. Njezina knjige "Cura na netu" najbrze je prodavana knjiga svih vremena u prvom tjednu- pretekla je Harryja Pottera, Sumrak i 50 nijansi sive, a njezina uzrecica je "Just say Yes!"

Takoder unutar knjige na stranice ispred samog uvoda u pricu nalazi se jedan tekst koji govori:

Ovaj roman posvecujem svima koji su omogucili njegov nastanak: svima koji su vjerno pratili moj kanal na YouTube, gledali moje filmice i citali moj blog- bilo to 2009, ili jucer. Vasa mi je podrska neprocjenjiva i ne mogu rijecima docarati koliko vas volim- bez vas ovaj roman ne bi ugledao svijetlo dana!

Ovaj kratki tekst koji ste upravo procitali u meni je probudio inspiraciju i ja ne mogu opisati rijecima kako. Zoella je na pocetku bila najobicnija osoba kao i svatko drugi, ali sada nije. Ona je vjerovala u sebe i uspijela je uz pomoc njezinih fanova. Kako Zoella tako i mi bloggeri. Svi smo mi krenuli s 0, a dosli smo gdje? Dosli smo u beskraj. Ta brojka uvijek raste i raste, ali nije u tome stvar. Stvar je u tome koji ljudi cine tu brojku. Jesu li to oni koji te podrzavaju ili zezaju? Svi nasi pratitelji i citatelji tu su da nas podrze i ohrabre da budemo sigurni u sebe i nastavimo s onim sto volimo. Bas tako je nastao i ovaj roman. Ali nije uvijek lako shvatiti to. Nekima ce odmah shvatiti, a nekima ce trebati puno vise nego sto su ocekivali sve dok ne pogode tocku.

Znam da sam malo slutala s teme, ali samo sam pokusala objasniti kako sam ja dozivila onaj tekst, pa i celi ovaj roman. Tako da ako ste pazljivo citali mogli ste doci do zakljucka da po meni ovaj roman govori o uspjehu i neuspijehu. Vjerovati u sebe vise je nego dovoljno za reci.

I za sami kraj odlucila sam vam prokomentirati jedan pocetni odlomak iz knjige koji me se je dosta svido. Svida mi se to sto je Zoella pisala takoder i postove u ovoj knjizi. Ovo je sam uvod u roman, tj. prva stranica knjige. Ovdje mi se svida njezina kreativnost i masta. Nekad vam neke rijeci probude vise inspiracije nego sto ste ocekivali. Pa da, tako je to i meni. Sve u svemu meni se je ova knjiga jako svidjela i svakako mi je promjenila glediste na blog. Ako je jos niste procitali ja vam je toplo preporucujem i vjerujte mi da nece pozaliti.

Eto to bi bilo to od ovog posta! Malo sam se i previse uzivila XD Recite mi dali ste vi procitali ovu knjigu i kakav je utisak ostavila na vama. Xoxo,

Broj komentara: 14:

  1. Ovo je knjiga bas za nas blogerke. Procitala sam ovo odiza i jako mi se dopada tema ove knjige. Moram je prvom prilikom nekako nabaviti !!
    Novi post: How to make a good picture? | + Random photo
    Prosli: DIY POST

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se,tema je bas interesantna pogotovo nama bloggericama :D

      Izbriši
  2. Knjigu jos nijesma procitala, ali planiram vec duze vrijeme! :-)


    Posjeti moj blog i učlani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja imam ovu knjigu samo sto se kod nas zove "Onlajn devojka". Stvarnoo je preleepaaa..☺♥ Prezanimljivaaa.. ;)

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post! Ja sam odučevljena činjenicom da si pisala o ovoj knjizi, jer je fenomenalna i jedva sam čekala da neko odradi njenu recenziju! Svaka čast! ♥

    Pogledaj i ti moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Supeeeer post! A slike su ti predobro ispale! Ja inace obozavam ovu knjigu ko i samu Zoellu i ima ovu knjigu i mnoo puta sam je procitala jer je stvarno zanimljiva i poucna u isto vrijeme. Drago mi je da si pisla o ovoj knjizi i jedva cekam tvoj idui post! Imam novi post na svome blogu pa ako te zanima pogledaj i reci sto mislis. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Daa naravno da sam procitala knjigu,a kakav je utisak ostavila na mene mislim da moj prvi post govori sve. ♥

    Pogledaj moj blog http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Procitala sam post i vidim da te je ova knjiga zbilja inspirirala :D

      Izbriši
  7. Sjajna recenzija! Knjiga je stvarno inspirativna, a cijeli taj Zoellin uspjeh je zbilja ogromna motivacija za nas bloggere i sve koji se bave youtubeom. Odlicno napisano!
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši