ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Winterlicious tag


Hay! Jos samo 3 dana do Nove godine. Ova godina je zbilja brzo proletia, a jos brze ove mjesec Prosinac. Mislila sam vam napraviti i neke Novogodisnje postove, ali mislim da nema smisla raditi novu seriju postova kad ce za 3 dana zavrsiti. Tako da sam se odlucila napraviti par posta zasebno, ali u Novogodisnjem i zimskom stilu. Za danasnji post sam se odlucila napraviti Winterlicious tag. Pa da vise ne duzim krenimo na pitanja!

1. Omiljeni lak za nokte u zimskom periodu?
Pa to su inace neke tamnije nijanske. Npr. tamna crvena ili plava, ali ako se misli tocno na odredeni lak onda je to Essence gel nail polish u tamno plavoj boji.


2. Omiljeni proizvod za usne u zimskom periodu?
Jedno od laksih pitanja, hah. To je definitivno EOS Sweet mint.

3. Najcesce nosena stvar u zimskom periodu?
To su definitivno dzemperi. Ak citate moje outfit postove sigurno ste mogli znati da ih obozavam i to pogotovo ove zime.

4.Najcesce nosen accessori u zimskom periodu?
Uf malo teze pitanje jer ove zime bas i nisam nosila nista pretjerano nakita. Jedino bi ponekad stavila choker ogrlicu, pa neka bude ona XD

5. Omiljeno pice u zimskom periodu?
 Zimi najvise volim piti neka topla pica, a najdraza mi je topla cokolada.

6. Omiljeni Bozicni/praznicni film?
Napravila sam vam vec i post o mojim omiljenim praznicnim filmovima, ali da moram izabrati jedan to bi bio Home alone #2 Lost in New York.

7. Omiljena Bozicna/ praznicna pjesma?
Do sada sam od Bozicnih pjesama znala samo jednu "All I want for Christmas is You", ali ove godine mi se je lista produzila. Nikako se ne mogu odluciti za jednu pa cu vam staviti dvije, a to su:

Last Christmas- Taylor Swift
Christmas the whole year round- Sabrina Carpenter

8. Omiljena praznicna poslastica?
Pa ja bas i nemam neku omiljenu poslasticu. Svake godine mi mama za Bozic i Novu godinu pece razne kolace i stvarno se ne mogu odluciti.

9. Sta se nalazi na vrhu tvoje liste zelja?
Uff, pa ne znam bas. Za Bozic sam htjela "Wreck this journal" knjizicu, ali su sve bile prodane pa je na zalost nisam mogla dobiti. Pa eto neka bude onda to.

10. Kakvi su tvoji planovi za proslavu ovogodisnjih praznika?
Bozic je vec prosao, tako da nam je ostala samo Nova godina i nju cu proslaviti kao i svake godine. Gledati cemo neki film i zabavljati se, a tocno u 0:00 cemo ispaliti vatromet!

Eto to bi bilo to od ovog posta! Za ovaj tag nominiram:

Miljana Easy Skillful i Senny

Eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio tag i moji odgovori. Ako jos netko zeli napraviti ovaj tag neka ga slobodno napravi i svakako me obavjestite o tome. Xoxo,

Broj komentara: 6:

  1. I meni je ova godina baš proletela, čini mi se da sam pre nedelju dana čeklala 2015. Tag je super, takođe sam najviše nosila džempere, a Sabrininu pesmu slušam stalno. ☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj tag je prelijep.Ima mnogo stavri kao kod mene :) Pozadina blog ti je prelijepa :D
    Zaprati moju blog ako zelis :beautyworld830.blogspot.ba
    ja sam tvoj zapratila jer je odličan <3 !

    OdgovoriIzbriši