srijeda, 18. studenoga 2015.

My favourite youtubers


Hay! Znam da opet nisam pisala bas nesto cesto, ali imala sam dosta za uciti. Pisala sam matematiku, hrvatski i povjest. U petak pisem i talijanski :/ Jos nisam nasla nacin kako da imam jednako vremana za skolu i blog. Kako si vi podjelite vrijeme? Ako imate neki savjet zbilja bi mi dobro dosao. Sto se tice danasnjeg posta odlucila sam vam napraviti mojih top 4 omiljenih youtubera. Pa da ne duzimo krenimo:

4. The Lazy Wave

Na 4 mjestu se nalazi The Lazy Wave. Taj kanal vode Davor i Petra  (brat i sestra), koji su iz Hrvatske. Ja jako volim gledati njihove videe i pratim ih skoro od samog pocetka.  Mislim da su dosta smijesni i zanimljivi i ako ih jos niste pogledali preporucila bi vam da ih sada pogledate.

Link kanala: KLIK

3. Its Kiks

Na trecem mjestu se nalazi Its Kiks. Njeno ime je Kristina i dolazi iz Hrvatske. Vjerovali ili ne ona ima 15 godina. Dosta je niska, no bez obzira na to ona je meni jedna pre smijesna osoba. Obozavam gledati njene videe i nikad mi ni jedan njezin video nije prosao bez smijeha. Svima bi preporucila da pogledate njezin kanal i da se preplatite jer mislim da zasluzuje puno vise.

Link kanala: KLIK

2. Bethany Mota

Na drugom mjestu se nalazi Bethany Mota. Nekako sam ju puno vise prije pratila no jos uvijek je volim. Ima super DIY videe i vrlo je kreativna osoba. Sigurna sam da ste vecinom svi culi za nju, no oni koji nisu mislim da ce biti odusevljeni njezinim videima.

Link kanala: KLIK

1. Rclbeauty101

I omiljena od svih njih mi je Rclbeauty101. Jos i prije sam cula za nju, ali sam je za "ozbiljno" pocela pratiti prije par mjeseci. Nezini videi su pretezno kratki, ali meni su ful zanimljivi i zabavni. Objavljuje mnogo kreativnih DIY ideja i ludih Life hack-ova (ako se to tako pise) koje morate znate.
Svima bi preporucila da posjete njezin kanal.

Link kanala: KLIK

I eto to bi bilo to! Nadam se da vam se je svidio post.
 Recite mi dali vi volite ove youtubere i koji su vasi omiljeni, a mi se vidimo sljedeci put. Xoxo,

2 komentara: