ponedjeljak, 28. rujna 2015.

Get to Know Me Tag



Hello! Sigurno se cudite zasto sam obrisala sve postove. To sam napravila zato jer mislim da to nisam bila ja i jednostavno nisam bila zadovoljna time. Zato sam odlucila zapoceti iz pocetka i pokazati vam tko sam zapravo ja. Za taj cilj mislim da je Get to know me tag odlican izbor za ponovni pocetak,tako da odmah krenimo na pitanja:

1. Koji je tvoj omiljeni skolski predmet?
Pa to je sigurno lako pitanje. Najvise volim informatiku i talijanski <3

2. Koje je tvoje omiljeno pice?
Najvise volim cedevitu od narance ili limete, ali i druge su dobre XD

3. Koja je tvoja omiljena pjesma?
To je Good for you od Selene.

4. Koje je tvoje omiljeno jelo?
Uglavnom sve sa mljevenim mesom. Ali ako moram izdvojiti to je musaka ili mozda spageti?

5. Sto si posljednje kupila?
Pa to je par stvari iz mullera : Dove dezodorans, pasta za zube i aceton :)

6. Omiljena knjiga?
Uhh... pa mozda Cura na netu 

7. Omiljena boja?
Stalno se mjenja, ali trenutno mint zelena i ruzicasta.

8. Dali imas kucnog ljubimca?
Pa naravno da imam i to cak dva psa XO

9. Omiljeni parfem?
Hmm... mozda Cashmere La Rive

10. Omiljeni praznik?
Bozic.

11. Jesi li ikad bila izvan svoje drzave?
Jesam puno puta. Isla sam u Bosnu (Sarajevo), Italiju (tko zna u koje sve gradove), Sloveniju, Austriju...

12. Dali pricas jos neki jezik?
Pricam Hrvatski XD, Engleski i Talijanski.

13. Koja je tvoja omiljena trgovina?
To je sigurno New Yorker.

14. Kad si posljednji put plakala?
Ne znam...

15. Omiljeni blog?
Zbilja? Ne znam stvarno, ima ih jako puno.

16. Omiljeni film?
U zadnje vrijeme nisam nista bas gledala, ali neka bude Monte Carlo.

17. Koji mobitel imas?
Imam HTC disire 516.

 Za ovaj tag nominiram sve koji ga zele napraviti!  To bi bilo to od ovog posta. Nadam se da vam se svidio i da cu ovaj put bolje zapoceti. Uskoro vam planiram napraviti neke outift postove pa mi pisite na koju temu zelite. Xoxo,

Nema komentara:

Objavi komentar